Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("Knowledge Level")

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 45

  • Page / 2
Export

Selection :

  • and

Meinungen, Wissen und Verstehen von Lehrerstudentinnen und -studenten in Sachen « Treibhaus-Effekt » = Opinions, connaissances relatives à « l'effet de serre » et compréhension de ce phénomène chez des candidats enseignantsAESCHBACHER, U.Bildungsforschung und Bildungspraxis. 1992, Vol 14, Num 1, pp 149-161, issn 0252-9955Article

Chômeurs de longue durée et ouvriers déqualifiés : un même combat pour l'orientationAUBRY, C.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 265-269, issn 0339-7513Article

Les bilans, étapes décisives pour une formation permanenteLEGRAND, A.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 15-18, issn 0339-7513Article

The Effect of University Math on Student Performance in Principles of EconomicsBRASFIELD, D; MCCOY, J; MILKMAN, M et al.Journal of research and development in education. 1992, Vol 25, Num 4, pp 240-247, issn 0022-426XArticle

Sexually Transmitted Diseases and Condoms : High School Students' Knowledge, Attitude and BehavioursVARNHAGEN, C. K; SVENSON, L. W; GODIN, A. M et al.Canadian journal of public health. 1991, Vol 82, Num 2, pp 129-132, issn 0008-4263Article

Qu'attend-on du bilan?COZZI, M.-P; HUGONNARD, M.-M.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 225-232, issn 0339-7513Article

DEPART, un cheminement pour sortir de l'exclusion économiqueBEAUDOUIN, M; CASANOVA, D.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 295-299, issn 0339-7513Article

Le module d'orientation approfondie : s'agit-il seulement d'orientation?FOURICQUET, N.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 321-329, issn 0339-7513Article

Le bilan-remédiation : un acte de formationBALOCHE, E; LAMBOUR, N.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 357-366, issn 0339-7513Article

An Exploration of the Subject Matter Knowledge of Alternate Route Teachers : Can We Assume They Know Their Subject?MCDIARMID, G. W; WILSON, S. M.Journal of teacher education. 1991, Vol 42, Num 2, pp 93-103, issn 0022-4871Article

Fossils or Forests? The Challenge of Teaching for Proficiency in the Secondary SchoolsVALETTE, R. M.Georgetown University Round Table on Languages and Linguistics. 1990, pp 235-244, issn 0196-7207Article

Effect of Prediction Activities, Prior Knowledge, and Text Type upon Amount Comprehended : Using Rauding Theory to Critique Schema Theory ResearchCARVER, R. P.Reading research quarterly. 1992, Vol 27, Num 2, pp 164-174, issn 0034-0553Article

Qin, Han and Huang : Text Reproduction and Literacy in Rural China, A Case for Euclid and HomerBAIN, B; YU, A.Canadian modern language review. 1991, Vol 47, Num 5, pp 861-877, issn 0008-4506Article

Bilan et centre de ressourcesBOULANGER, I; CALVEZ, M; FOURNAND, J.-F et al.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 219-224, issn 0339-7513Article

Bilan et gestion des compétences : une problématique communeCHAYLA, G.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 23-31, issn 0339-7513Article

Reading Instruction : Perceptions of Elementary School PrincipalsJACOBSON, J; REUTZEL, D. R; HOLLINGSWORTH, P. M et al.The Journal of educational research (Washington, DC). 1992, Vol 85, Num 6, pp 370-380, issn 0022-0671Article

Evaluation des compétences mathématiques d'apprentis de niveau V à l'aide du « Test analytique de mathématique » (T.A.M.). Vers une remédiation pédagogique?ALBERT, M; AUBRET, F; GAUTIER, H et al.Orientation Scolaire et Professionnelle (L'). 1991, Vol 20, Num 2, pp 163-183Article

Le conte populaire et le « Trésor des Contes » d'Henri Pourrat, au collègeHADJADJ, D.Cahiers Henri Pourrat. 1988, Num 6, pp 313-316, issn 0751-266XConference Paper

Niveau d'acquisition à l'école : appréciations des principaux de collègeDUTHOIT, M.Education et Formations. Etudes et Documents. 1991, Num 27-28, pp 37-48Article

News Media Use and Adolescents' Information About Nuclear Issues : A Soviet-American ComparisonANDREYENKOV, V; ROBINSON, J. P; POPOV, N et al.Journal of communication. 1989, Vol 39, Num 2, pp 95-104, issn 0021-9916Article

Modes de fréquentation du collège : bilan quantitatif des scolarités d'un échantillon de 20 000 élèvesDUTHOIT, M.Education et Formations. Etudes et Documents. 1990, Num 23, pp 21-32Article

Topic Prominence in Japanese EFL Student's Existential ConstructionsSASAKI, M.Language Learning. 1990, Vol 40, Num 3, pp 337-368Article

Spanish III Learners Talking to One Another Through a Jigsaw TaskBROOKS, F. B.Canadian modern language review. 1992, Vol 48, Num 4, pp 696-717, issn 0008-4506Article

Théories et pratiques des bilans d'orientationLEGRAND, A; SOLAUX, G.Education permanente. 1991, Num 109-110, pp 47-64, issn 0339-7513Article

Les discours sur le savoir enseignant au Québec : quelques repères socio-historiques, 1930-1989MELLOUKI, M.Revue des sciences de l'éducation. 1990, Vol 16, Num 3, pp 393-404, issn 0318-479XArticle

  • Page / 2