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HANG-OVER EFFECTS OF ALCOHOL ON DRIVER PERFORMANCELAURELL H; TOERNROS J.1982; VTI RAPP.; ISSN 0347-6030; SWE; DA. 1982; NO 222; 33 P.; BIBL. 17 REF.Serial Issue

HANDLING OUTSIDE THE TRACTOR CABSCHROTTMAIER J.1982; ERGONOMICS; ISSN 0014-0139; GBR; DA. 1982; VOL. 25; NO 1; PP. 19-29; ABS. FRE/GER; BIBL. 9 REF.Article

A TRACTOR HANDLING STUDYOWEN GM.1982; VEH. SYST. DYN.; ISSN 0042-3114; NLD; DA. 1982; VOL. 11; NO 4; PP. 215-240; BIBL. 13 REF.Article

ANWENDUNG DER WAERME-KRAFT-KOPPLUNG (WKK) FUER DIE VERSORGUNG GROSSER STAEDTE MIT FERNWAERME UNTER BEACHTUNG DER MANOEVRIERFAEHIGKEITSANFORDERUNGEN FUER DIE ELEKTROENERGIEERZEUGUNG. = THE USE OF COMBINED HEAT/POWER GENERATION (COGENERATION) FOR LARGE CITIES DISTRICT HEATING TAKING POWER PLANT MANEUVERABILITY INTO ACCOUNT = UTILISATION DE LA PRODUCTION COMBINEE DE FORCE MOTRICE ET DE CHALEUR POUR L'APPROVISIONNEMENT DES GRANDES VILLES A L'AIDE DU CHAUFFAGE URBAIN EN TENANT COMPTE DES CONDITIONS DE MANOEUVRABILITE POUR LA PRODUCTION DE L'ENERGIE ELECTRIQUEEICHNER KP; LIEBERT L; MUNSER H et al.1978; ENERGIETECHNIK; DTSCH.; DA. 1978; VOL. 28; NO 3; PP. 108-114Article

THE RELATIONS OF BICYCLE MANOEUVRABILITY TO HANDLEBAR CONFIGURATION.MORTIMER RG; DOMAS PA; DEWAR RE et al.1976; APPL. ERGONOM.; G.B.; DA. 1976; VOL. 7; NO 4; PP. 213-219; BIBL. 8 REF.Article

APPLEDORE'S ELEVENTH SHIP FOR WIMPEY1982; NAV. ARCHIT.; ISSN 0306-0209; GBR; DA. 1982-05; PP. E115-E116Article

STUDY ON THE HYDRODYNAMIC CHARACTERISTICS OF CIRCULAR TYPE SUBMARINE. V: ON THE MANEUVERABILITY IN THE LONGITUDINAL PLANEMURAKAMI T.1978; J. SOC. NAV. ARCHITECTS JAP.; JPN; DA. 1978; VOL. 143; PP. 209-215; ABS. ENG; BIBL. 4 REF.Article

WAERMETECHNISCHE SCHALTUNG VON BLOCKANLAGEN KONVENTIONELLER KRAFTWERKE AUS DER SICHT DER MANOEVRIERFAEHIGKEIT. = TECHNICAL AND THERMAL SCHEMES FOR CONVENTIONAL POWER PLANT UNITS MANEUVERABILITY IMPROVEMENT = CONFIGURATION DES CIRCUITS THERMIQUES DES INSTALLATIONS DES UNITES DE CENTRALES ELECTRIQUES CONVENTIONNELLES DU POINT DE VUE DE LA MANOEUVRABILITEJONAS K; KEMNITZ R; BERG H et al.1978; ENERGIETECHNIK; DTSCH.; DA. 1978; VOL. 28; NO 4; PP. 136-141; BIBL. 6 REF.Article

PROGRAMME DE SIMULATION DE LA MANOEUVRABILITE D'UN NAVIRE ET SES APPLICATIONS IITANAKA M; MIYATA H.1977; ISHIKAWAJIMA-HARIMA ENGNG REV.; JAP.; DA. 1977; VOL. 17; NO 2; PP. 135-142; ABS. ANGL.; BIBL. 7 REF.Article

TUNGA FORDONSKOMBINATIONERS MANOEVEREGENSKAPER VID KONSTANT HASTIGHET = CARACTERISTIQUES DE MANOEUVRABILITE DES COMBINAISONS DE VEHICULES LOURDS A VITESSE CONSTANTENORDSTROEM O; NORDMARK S.1981; VTI RAPP.; ISSN 0347-6030; SWE; DA. 1981; NO 234; 77 P.; ABS. ENG; BIBL. 10 REF.Serial Issue

ENTWICKLUNGS- UND GESTALTUNGSPRINZIPIEN FUER DAMPFERZEUGER MIT HOHER MANOEVRIERFAEHIGKEIT = DEVELOPMENT AND DESIGN CONCEPTS OF HIGH MANEUVRABILITY STEAM GENERATORS = PRINCIPES POUR LE DEVELOPPEMENT ET LA CONCEPTION DES GENERATEURS DE VAPEUR A GRANDE MANOEUVRABILITETHOR G.1980; ENERGIETECHNIK; ISSN 0013-7421; DDR; DA. 1980; VOL. 30; NO 9; PP. 321-325; BIBL. 2 REF.Article

WINDEINFLUSS AUF DAS STEUER VERHALTEN VON SCHIFFEN = INFLUENCE DES VENTS SUR LA MANOEUVRABILITE DES NAVIRESBENEDICT K.1980; SEEWIRTSCHAFT; DDR; DA. 1980; VOL. 12; NO 6; PP. 286-287Article

MANOEVRIERFAEHIGKEIT DES 500-MW-BLOCHES KRAFTWERK HAGENWERDER III. = THE HAGENWERDER 500 MW POWER PLANT UNIT MANEUVERABILITY. III = MANOEUVRABILITE DE L'UNITE DE 500 MW DE LA CENTRALE ELECTRIQUE DE HAGENWERDER IIIREICHEL W; EIDAM V; EICHHORN P et al.1978; ENERGIETECHNIK; DTSCH.; DA. 1978; VOL. 28; NO 4; PP. 142-144Article

"NEPTUN-SUECIA" - EXTREMELY MANOEUVRABLE DEEP-SEA TUG1978; SHIPBUILDG MAR. ENGNG INTERNATION.; GBR; DA. 1978; VOL. 101; NO 1221; PP. 373-381; (5 P.)Article

PERSONALITY FACTORS AND SHIP HANDLING BEHAVIOURHAGART J; CRAWSHAW CM.1981; J. NAVIG.; ISSN 0373-4633; GBR; DA. 1981; VOL. 34; NO 2; PP. 202-206; BIBL. 11 REF.Article

LOKOMOTIVEN UND MEHRZWECKGERAETE FUER DEN VERSCHIEBE- UND ZUBRINGERDIENST = LOCOMOTIVES ET APPAREILS A FINS MULTIPLES POUR LE SERVICE MANOEUVRE DANS LES GARES ET LE SERVICE DE CORRESPONDANCEMESSERSCHMIDT W.1981; RANGIERTECH. GLEISANSCHLUSSTECH.; ISSN 0342-8753; DEU; DA. 1981-1982; NO 41; PP. 5-11; 6 P.; BIBL. 5 REF.Article

ALL-DIGITAL SIMULATION OF SIMPLE AUTOMOBILE MANEUVERSMITCHELL B; ABRAMS R; SCOTT RA et al.1981; SIMULATION; ISSN 0037-5497; USA; DA. 1981; VOL. 37; NO 6; PP. 179-186; BIBL. 10 REF.Article

HMS "SPEEDY": THE ROYAL NAVY'S JETFOIL ENTERS SERVICEWETTERN D.1980; HIGH-SPEED SURF. CRAFT; GBR; DA. 1980; VOL. 19; NO 12; PP. 16-18Article

ERGEBNISSE VON MANOEVRIERUNTERSUCHUNGEN AM BEISPIEL VERSORGER KLASSE 701.I = RESULTATS DES ETUDES DE MANOEUVRABILITE SUR L'EXEMPLE DES RAVITAILLEURS DE LA CLASSE 701.ISTEGEMANN U.1980; JAHRB. SCHIFFBAUTECH. GES.; ISSN 0374-1222; DEU; DA. 1980 PUBL. 1981; VOL. 74; PP. 51-58; BIBL. 4 REF.Article

AN INVESTIGATION OF THE LONGITUDINAL MOTION OF THE SLENDER-TYPE BODY AT FULLY SUBMERGED CONDITION. II: ON THE EMBARQUEE INDICES AND THEIR RELATIONSHIP WITH THE PILOT RATINGSMURAKAMI T.1978; J. SOC. NAV. ARCHITECTS JAP.; JPN; DA. 1978; VOL. 143; PP. 201-208; ABS. ENG; BIBL. 3 REF.Article

UNTERSUCHUNGEN ZUR STEUERBARKEIT DES FRACHTSCHIFFES TYP 301 "PIONER" DER NEPTUNWERFT ROSTOCK. I. ERMITTLUNG DER HYDRODYNAMISCHEN KRAFT- UND MOMENTENBEIWERTE DURCH RUNDLAUFKANAL MESSUNGEN. = ETUDE DE LA MANOEUVRABILITE DU CARGO TYPE 301 "PIONER" DU CHANTIER NAVAL "NEPTUNWERK" DE ROSTOCK. I. DETERMINATION DES COEFFICIENTS HYDRODYNAMIQUES DES EFFORTS ET DES MOMENTS PAR MESURES EN BASSIN CIRCULAIREPULS D; KLEINAU D.1976; SCHIFFBAUFORSCHUNG; DTSCH.; DA. 1976; VOL. 15; NO 3-4; PP. 76-84; BIBL. 8 REF.Article

"COMPUTERIZED PLANAR MOTION CARRIAGE". ANLAGENBESCHREIBUNG UND ERSTE BETRIEBSERFAHRUNGEN. = "COMPUTERIZED PLANAR MOTION CARRIAGE". DESCRIPTION DE L'INSTALLATION ET PREMIERES EXPERIENCES ACQUISES AVEC SON UTILISATIONOLTMANN P; WOLFF K.1976; JB. SCHIFFBAUTECH. GESELLSCH.; DTSCH.; DA. 1976 PARU 1977; VOL. 70; PP. 413-441; BIBL. 34 REF.Article

FAHRVERHALTEN VON PERSONENWAGENZUEGEN. I = CARACTERISTIQUES DE MANOEUVRE DES VOITURES REMORQUANT DES CARAVANESROMPE K.1982; ATZ, AUTOMOBILTECH. Z.; ISSN 0001-2785; DEU; DA. 1982; VOL. 84; NO 6; PP. 273-280; ABS. ENG; BIBL. 68 REF.Article

THRUSTER UNITS FOR STATION KECPING AND HIGH MANOEUVRABILITY1979; NAV. ARCHITECT; GBR; DA. 1979; NO 3; PP. 95-97Article

INCREASE OF STEAM GENERATORS AND THERMAL POWER PLANT UNIT MANEUVERABILITY FOR PEAK LOAD FACINGKOVALEV AP.1980; IZVEST. VYSSH. UCHEBN. ZAVED., ENERGET.; BYS; DA. 1980; NO 1; PP. 38-46; BIBL. 9 REF.Article

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