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PROSPECTIVE DE LA CONSOMMATION D'ENERGIE A LONG TERME DANS LES TRANSPORTS INTERIEURSTOUZERY L; FRYBOURG A.1981; TRANSPORTS; ISSN 0564-1373; FRA; DA. 1981; NO 266; PP. 501-506; ABS. ENGArticle

DER SPEZIFISCHE ENERGIEBEDARF VERSCHIEDENER PERSONENBEFOERDERUNGSSYSTEME = LES LESIONS SPECIFIQUES EN ENERGIE DES DIVERS SYSTEMES DE TRANSPORT DES PERSONNESSCHESKY E.1981; DDR-VERK.; ISSN 0011-4820; DDR; DA. 1981; VOL. 14; NO 10; PP. 338-344; BIBL. 2 REF.Article

ALTERNATIVE ENERGIEN = ENERGIES DE REMPLACEMENTKNAACK K.1980; JAHRB. SCHIFFBAUTECH. GES.; ISSN 0374-1222; DEU; DA. 1980 PUBL. 1981; VOL. 74; PP. 181-197; ABS. ENG; BIBL. 14 REF.Article

K PROBLEMATICE STANOVENI PROVOZNI SPOTREBY PALIVA U SILNICNICH MOTOROVYCH VOZIDEL = SUR LA PROBLEMATIQUE DE LA DETERMINATION DE LA CONSOMMATION DU COMBUSTIBLE DES VEHICULES ROUTIERS A MOTEURHAMPL J.1982; DOPRAVA; ISSN 0012-5520; CSK; DA. 1982; NO 24; PP. 103-113; ABS. RUS/GER/FRE; BIBL. 5 REF.Article

LES CARBURANTS DE SUBSTITUTION1982; TRANSPORTS; ISSN 0564-1373; FRA; DA. 1982; VOL. 278; PP. 422-428; ABS. ENGArticle

GERMANY'S FUEL-EFFICIENT SHIPS1983; SHIPBUILDING & MARINE ENGINEERING INTERNATIONAL; ISSN 0262-463X; GBR; DA. 1983; VOL. 106; NO 1269; PP. 247-251; 4 P.Article

EFFECT OF VEHICLE SIZE AND ENGINE DISPLACEMENT ON AUTOMOBILE FUEL CONSUMPTIONESSENHIGH RH; SHULL HE; BLACKADAR T et al.1979; TRANSP. RES., A; GBR; DA. 1979; VOL. 13; NO 3; PP. 175-177; BIBL. 4 REF.Article

ECONOMIC SMALL MOTOR SHIP ENGINE INSTALLATIONS1978; NAV. ARCHITECT; GBR; DA. 1978; NO 5; PP. 160Article

PERSPECTIVES D'AVENIR DE L'AUTOMOBILE EN FONCTION DES POLITIQUES ENERGETIQUES ET D'ENVIRONNEMENT.BOULADON G.1978; TRANSPORTS; FR.; DA. 1978; NO 230; PP. 37-41; ABS. ANGL.Article

5 JAHRE BETRIEBSERFAHRUNG MIT DEM DIESELEKTRISCHEN TRIEBWAGEN VT2E BEI DER AKN = 5 ANNEES D'EXPERIENCES ACQUISES AVEC L'EXPLOITATION DE L'AUTORAIL DIESEL ELECTRIQUE TYPE VT2E PAR LA AKN (SOCIETE D'EXPLOITATION DU CHEMIN DE FER ALTONA-KALTENKIRCHEN-NEUMUENSTER)ALBERT H; KRAUSE H; WITTENBECHER H et al.1982; V+T. VERKEHR UND TECHNIK; ISSN 0340-4536; DEU; DA. 1982; VOL. 35; NO 2; PP. 55-62; BIBL. 5 REF.Article

DIE LANGFRISTIGE ENTWICKLUNG DES WELTENERGIEBEDARFS UND DIE MOEGLICHKEITEN SEINER DECKUNG - WICHTIGE RAHMENBEDINGUNGEN FUER DIE VERKEHRSENTWICKLUNG = LE DEVELOPPEMENT A LONG TERME DES BESOINS EN ENERGIE A L'ECHELLE MONDIALE ET LES POSSIBILITES DE LEUR CONVERTURE - CONDITIONS GENERALES IMPORTANTES POUR LE DEVELOPPEMENT DU TRAFICSCHLEIFE HW.1982; DDR-VERK.; ISSN 0011-4820; DDR; DA. 1982; VOL. 15; NO 5; PP. 162-166Article

CONTROL SYSTEMS FOR AUTOMOTIVE VEHICLE FUEL ECONOMY: A LITERATURE REVIEWSWEET LM.1981; J. DYN. SYST., MEAS., CONTROL; ISSN 0022-0434; USA; DA. 1981; VOL. 103; NO 3; PP. 173-180; BIBL. 48 REF.Article

AERODYNAMIC IMPROVEMENTS TO THE BODY AND COOLING SYSTEM OF A TYPICAL SMALL SALOON CARSTAPLEFORD WR.1981; J. WIND. ENG. IND. AERODYN.; ISSN 0167-6105; NLD; DA. 1981; VOL. 9; NO 1-2; PP. 63-75; BIBL. 10 REF.Conference Paper

RAID ECONOMIE EUROPE. UNE VOITURE "IDEALE" CONSOMMANT 15% DE MOINS D'ENERGIE1979; ELECTR. AUTOM. TECH. SPECIALIS.; FRA; DA. 1979; VOL. 33; NO 475; PP. 36-38; (2 P.)Article

UEBERLEGUNGEN ZUM KRAFTSTOFFVERBRAUCH BEI STADTFAHRT = ETUDES RELATIVES A LA CONSOMMATION DE CARBURANT DANS DES CONDITIONS DE CONDUITE EN VILLEKUHLMANN P.1982; ATZ, AUTOMOBILTECH. Z.; ISSN 0001-2785; DEU; DA. 1982; VOL. 84; NO 6; PP. 299-305; ABS. ENG; BIBL. 5 REF.Article

LA CONSOMMATION SPECIFIQUE DES VEHICULES AUTOMOBILES SUR LA ROUTE OU LA VOIE URBAINELAMURE C.1980; RECH., TRANSP.; FRA; DA. 1980; NO 29; PP. 1-12; BIBL. 7 REF.Article

HOW DO ALTERNATIVE POWERPLANT COSTS COMPARE.1978; AUTOMAT. ENGNG; U.S.A.; DA. 1978; VOL. 86; NO 5; PP. 39-41; BIBL. 1 REF.Article

ENGINE COMPONENT IMPROVEMENT PROGRAM: PERFORMANCE IMPROVEMENTMCAULAY JE.1980; AEROSPACE SCIENCES MEETING. 18/1980/PASADENA CA; USA; NEW YORK: AIAA; DA. 1980; 9 P.; BIBL. 7 REF.Conference Paper

THE EFFECT OF SPEED LOSS IN SERVICE ON SHIP FREIGHT INCARNE AND FUEL ECONOMYSILLERUD BO.1980; NORWEG. MARIT. RES.; NOR; DA. 1980; VOL. 8; NO 2; PP. 13-19; BIBL. 7 REF.Article

LE REGLAGE DE LA COMBUSTION DANS LES FOURS D'ESTAMPAGE ET DE FORGE.MICOL J; VERNEY S; VITSCHEFF M et al.1977; C.E.T.I.M. INFORM.; FR.; DA. 1977; NO 52; PP. 51-72Article

WHERE DO WE GO FROM HERE: THE NON-PROPULSIVE SMALL GAS TURBINE.HARPER WB; MITNIK SW.1976; IN: PROPUL. CONF. 12; PALO ALTO, CALIF.; 1976; NEW YORK; AM. AERONAUT. ASTRONAUT.; DA. 1976; VOL. 619; PP. 1-5; BIBL. 9 REF.Conference Paper

KEEPING IN STEAM1982; SHIPBUILDG MAR. ENGNG INTERNATION.; ISSN 0025-3200; GBR; DA. 1982; VOL. 105; NO 1255; PP. 17-20Article

MOTEURS DIESEL1982; NAVIRES PORTS CHANTIERS; ISSN 0028-159X; FRA; DA. 1982; NO 383; PP. 207-211Article

OPTIMAL SPEED OF OPERATING SHIPSLAVON B; SHNEERSON D.1981; MARIT. POLICY MANAG.; GBR; DA. 1981; VOL. 8; NO 1; PP. 31-39; BIBL. 4 REF.Article

NEUE METHODE ZUR ERMITTLUNG VON ENERGIEVERBRAUCHSNORMEN: ERFAHRUNGEN DES ENERGIENORMENKOLLEKTIVS DES BAHNBETRIEBSWERKS GUESTEN = NOUVELLE METHODE POUR DETERMINER LES NORMES DE CONSOMMATION D'ENERGIE. EXPERIENCE ACQUISE AVEC L'ENSEMBLE DES NORMES RELATIVES A L'ENERGIE APPLIQUEES PAR LE SERVICE D'EXPLOITATION DES CHEMINS DE FER DE GUESTENWOELBING R; KOCH R.1981; EISENBALMPRAXIS; ISSN 0013-2780; DDR; DA. 1981; VOL. 25; NO 5; PP. 240-242Article

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