Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("Market")

Filter

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Origin

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 68480

  • Page / 2740

Export

Selection :

  • and

QUELS SONT LES APPORTS DU GEOMARKETING VIS-A-VIS DU MARKETING ET DE LA GESTION DE L'INTERNATIONAL ?HEITZ, M; DOUARD, J. P.Cahiers de recherche du CEREMO. 2004, Vol n° special, 20 p.Article

REFORMA DO ESTADO E DO ENSINO SUPERIOR : FLEXIBILIZAÇÃO CURRICULAR E MUNDO DO TRABALHO = State Reform and Higher Education : curricular flexibility and the world of workMEDINA DA SILVA, Sarita; BARGES NETTO, Mario.Educação e filosofia. 2007, Vol 21, Num 42, pp 193-226, issn 0102-6801, 34 p.Article

De krantensector in Vlaanderen : economisch-geografische analyse = Le secteur de la presse en Flandre : analyse économique et géographiqueDEJONGHE, T.Bulletin de la Société belge d'études géographiques. 1997, Vol 66, Num 1, pp 59-72, issn 0037-8925Article

O paradigma da escolha racional : Mercado regulado e pluralismo religioso : Sociologia da religiao = The paradigm of rational choice : the regulated market and religious pluralismFRIGERIO, Alejandro; PINHEIRO, Fernande Antonio.Tempo social. 2008, Vol 20, Num 2, pp 17-39, issn 0103-2070, 23 p.Article

EN BUSCA DE LA BIOLOGÍA. REFLEXIONES SOBRE LA EVOLUCIÓN = IN SEARCH OF BIOLOGY. REFLECTIONS ON EVOLUTION = A la recherche de la biologie. Réflexions sur l'évolutionSANDIN, Máximo.Asclepio. 2009, Vol 61, Num 2, pp 141-176, issn 0210-4466, 36 p.Article

La maladie des coûts est-elle contagieuse ? Le cas des ensembles de musique ancienne = Is the cost disease contagious? The case of early music orchestrasFRANCOIS, Pierre.Sociologie du travail. 2004, Vol 46, Num 4, pp 477-495, issn 0038-0296, 19 p.Article

The local housing sub-market structure and its propertiesTU, Y.Urban studies (Harlow). 1997, Vol 34, Num 2, pp 337-353, issn 0042-0980Article

Le marché est-il un objet économique non identifiable ? = Is the market an unidentifiable economic object ?SCHWOB, C.Economies et sociétés (Paris). 1995, Vol 29, Num 10, pp 141-162, issn 0013-0567Article

Explaining cross-country differences in price and distribution effectiveness = Explication des différences entre pays en matière d'efficacité des prix et de la distributionGATIGNON, H; VANDEN ABEELE, P.1995, 43 p.Book

Mobile call termination : a tale of two-sided markets : Competition in two-sided markets: Application to information and communication industriesVALLETTI, Tommaso.Communications & stratégies (Montpellier). 2006, Num 61, pp 61-77, issn 1157-8637, 17 p.Article

Rethinking marketing programs for emerging markets = Repenser les stratégies marketing dans les marchés émergentsCHATTOPADHYAY, A; DAWAR, N.2000, 22 p.Book

Marketing relationnel et festival : un paradigme pour les Francofolies ?COLLIN-LACHAUD, I; DUYCK, J. Y.Journée de Recherche en Marketing de Bourgogne. 2001, pp 71-90Conference Paper

Stratégies de la publicité internationaleKHLIF, R.1995, 32 p.Book

Internet au service de la stratégie de marché internationale des entreprisesORSONI, J.Conférence Internationale de Management des Réseaux d'Entreprises. (CIMRE). 2001, 6 p.Conference Paper

Güterverkehrsmarkt Ungarn : Transformation und Internationalisierung = La Hongrie et le transport des marchandises : transformation et internationalisationNEIBERGER, C.Europa regional. 2003, Vol 11, Num 2, pp 70-80, issn 0943-7142, 11 p.Article

Le sens du marché: A propos de l'émission Capital (M6) = The meaning of the market: about Capital, a M6 channel television programDUVAL, Julien.Regards sociologiques (Strasbourg). 2002, Num 23, pp 23-33, issn 1164-0871, 11 p.Article

Le marché de la publicité en RussieLAFAILLE, S.Le Courrier des pays de l'Est. 1998, Num 431, pp 42-57, issn 0590-0239Article

Usos e limites da teoria da escolha racional da religiao : Sociologia da religiao = Uses and limits of the rational choice theory of religionMARIANO, Ricardo.Tempo social. 2008, Vol 20, Num 2, pp 41-66, issn 0103-2070, 26 p.Article

Trader-supported information markets : A simulation studyCHRISTOFFEL, Michael; FRANKE, Thorwald; KOTKAMP, Stefan et al.Lecture notes in computer science. 2001, pp 101-110, issn 0302-9743, isbn 3-540-42517-9Conference Paper

Marketing koncepcija u razvoju polimernih tvorevina = Marketing concept in polymeric product developmentSIROVIC, I.Polimeri (Zagreb). 1993, Vol 14, Num 3, pp 109-115, issn 0351-1871Conference Paper

Risks associated with market timing under different market conditionsDUMONT DE CHASSART, Marc; FIRER, Colin.Omega (Oxford). 2004, Vol 32, Num 3, pp 201-211, issn 0305-0483, 11 p.Article

Mobiler Immobilienmarkt ? Finanzmarkt und Immobilienökonomie = Mobilisation du marché immobilier ? Marché financier et économie de l'immobilierHEEG, S.Zeitschrift für Wirtschaftsgeographie. 2004, Vol 48, Num 2, pp 124-137, issn 0044-3751, 14 p.Article

The New Electricity Market of Singapore : Regulatory framework, market power and competitionCHANG, Youngho.Energy policy. 2007, Vol 35, Num 1, pp 403-412, issn 0301-4215, 10 p.Article

Ensemble re-forecasting methods for enhanced power load predictionKAUR, Amanpreet; PEDRO, Hugo T. C; COIMBRA, Carlos F. M et al.Energy conversion and management. 2014, Vol 80, pp 582-590, issn 0196-8904, 9 p.Article

Mondialisation, compétitivités, territoires et marché mondiauxDOLLFUS, O.Espace géographique (Paris). 1995, Vol 24, Num 3, pp 270-280, issn 0046-2497Article

  • Page / 2740