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The implementation of relationship marketing as an entrepreneurial strategic process. La mise en oeuvre du marketing relationnel comme processus stratégique entrepreneurialPERRIEN, J; FILIATRAULT, P; RICARD, L et al.1991, 29 p.Report

An aggregate test of purchase regularity. Un test global de la régularité d'achatTIBREWALA, V; BUCHANAN, B.1991, 15 p.Report

A note on : 'Advertising and the price and quality of optometric services'. A propos de la publicité, du prix et de la qualité des services d'optométriePARKER, P.M.1991, 11 p.Report

A social value paradigm for cross-cultural marketing in Le marketing dans un monde en changementSEGAL, M.N; SEGAL, U.A.Séminaire International de Recherche en Marketing. 18. 1991, 29 p.Conference Proceedings

The impact of new telecommunications technologies on the marketing of services - The French case : the introduction of minitel in the distribution sector in Le marketing dans un monde en changementCABY, L.Séminaire International de Recherche en Marketing. 18. 1991, 15 p.Conference Proceedings

The impact of the restructuring process in Central and Eastern Europe on the business strategies of EC companies in Le marketing dans un monde en changementHILDEBRAND, D.Séminaire International de Recherche en Marketing. 18. 1991, 23 p.Conference Proceedings

Management in a multi-cultural market environment : Swedish-French business relationships in Le marketing dans un monde en changementMARTENSON, R.Séminaire International de Recherche en Marketing. 18. 1991, 21 p.Conference Proceedings

Public policy towards TV broadcasting in the Netherlands. Politique publique envers la télévision aux Pays-BasNEVEN, D; VAN DIJK, M.1990, 17 p.Report

Testing the Koyck scheme of sales response to advertising : an aggregation-independent autocorrelation test. Test du modèle de Koyck sur la réaction des ventes à la publicitéVANHONACKER, W.1990, 12 p.Report

Information asymmetry and corporate communication : results of a pilot study. Asymétrie d'information et communication d'entreprise : résultats d'une étude piloteDIERKENS, N; SINCLAIR-DESGAGNE, B.1990, 18 p.Report

Don't let your customers lead you astray in developing new products in Research Developments in International Industrial Marketing and PurchasingJOHNE, A.6th IMP Conference. 1990, 16 p.Conference Proceedings

The influence of cultural variations on organizational factors : its impact on international industrial marketing strategies in Research Developments in International Industrial Marketing and PurchasingLESEVIC, P.A.6th IMP Conference. 1990, 20 p.Conference Proceedings

Competitor : un modèle de positionnement concurrentiel des marques appliqué à des données de panel consommateurMERUNKA, D; LE ROY, I.1990, 34 p.Report

A cross-cultural means-end chain analysis of perfume purchases. Une analyse transculturelle de la chaîne objectifs-moyens appliquée à l'achat de parfumVALETTE-FLORENCE, P; RAPACCHI, B.1990, 12 p.Report

Conformisme et transformisme : approches multidimensionnelles des marchés des aliments surgelés et des glaces in Using research for marketing in the 90'sFORGES, C.ESOMAR Marketing Research Congress. 43. 1990, 30 p.Conference Proceedings

The Phoenix rises from the ashes : the relaunch of BN Biscuit in Using research for marketing in the 90'sHUSTAI, G; ALBERTI, C; GASCHIGNARD, F et al.ESOMAR Marketing Research Congress. 43. 1990, 22 p.Conference Proceedings

Les climats de lecture de la presse magazine d'information française in Using research for marketing in the 90'sADAM, D; LAURENT, F.ESOMAR Marketing Research Congress. 43. 1990, 32 p.Conference Proceedings

Consumer safety - A common goal for 1992 in Using research for marketing in the 90'sBROOKER, S; TURTLE, J.ESOMAR Marketing Research Congress. 43. 1990, 26 p.Conference Proceedings

Countries as brands - Can the image be managed and measured ? in Using research for marketing in the 90'sFANNING, J.ESOMAR Marketing Research Congress. 43. 1990, 14 p.Conference Proceedings

Les recherches sur les rumeurs : courants, méthodes, enjeux managériauxBRODIN, O; ROUX, E.1990, 40 p.Report

Stratégies de marketing des commerçants informels dans des pays en développementARELLANO, R.1990, 32 p.Report

Application et extension de la théorie des graphes à l'analyse des chaînages cognitifs : une illustration pour l'achat de parfums et eaux de toiletteVALETTE-FLORENCE, P; RAPACCHI, B.1990, 26 p.Report

Essai comparatif de deux échelles de mesure de l'implicationAMINE, A.Congrès de l'Association Française du Marketing. 6. 1990, 28 p.Conference Proceedings

Les apports des mesures conjointes à la segmentation par avantages recherchésBENSA, F; FILSER, M.Congrès de l'Association Française du Marketing. 6. 1990, 14 p.Conference Proceedings

Service design and service company strategy in Les apports marketing, production et ressources humaines au management des servicesEASINGWOOD, C.Séminaire International de Recherche en Management des Activités de Service. 1. 1990, 13 p.Conference Proceedings

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