Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("NAVIRE TRANSPORT FRET")

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 399

  • Page / 16
Export

Selection :

  • and

LES "FROTASIRIUS" ET "FROTAVEGA", TRANSPORTEURS MIXTES DE 45580 TPL CONSTRUITS AU BRESIL POUR FROTA OCEANICA BRASILEIRA.1976; NAV. PORTS CHANTIERS; FR.; DA. 1976; NO 317; PP. 692-693Article

L'"ATLANTIC-ALBATROSS", CARGO POLYVALENT DE 21200 TPL CONSTRUIT AU JAPON POUR UN ARMEMENT JAPONAIS.1977; NAV. PORTS CHANTIERS; FR.; DA. 1977; NO 323; PP. 232-233Article

LEICHTERTRAEGERSCHIFF MS "JULIUS FUCIK" = LE NAVIRE PORTE BARGE A MOTEUR DIESEL "JULIUS FUCIK"1979; SEEWIRTSCHAFT; DDR; DA. 1979; VOL. 11; NO 6; PP. 289-293Article

SEVEN PASSENGER AND CAR FERRIES FOR POLAND'S BALTIC SERVICES1978; SHIPBUILDG MAR. ENGNG INTERNATION.; GBR; DA. 1978; VOL. 101; NO 1221; PP. 406-407Article

LE MERCANDIAN-SEA, CARGO DE 4086TDW CONSTRUIT PAR BUESUMER WERFT POUR L'ARMEMENT MERCANDIA1976; NAV. PORTS CHANTIERS; FR.; DA. 1976; NO 310; PP. 162-163Article

ADVANCES IN SHIPBOARD CARGO-HANDLING GEAR. A REVIEW OF ALTERNATIVE CRANE SYSTEMS IN CURRENT USE1976; NAV. ARCHITECT; G.B.; DA. 1976; NO 4; PP. 118-120; BIBL. 5REF.Article

PROGNOSE DER ENTWICKLUNG VON SEETRANSPORTSCHIFFEN NACH DER METHODE DER KOLLEKTIVEN EXPERTENBEFRAGUNG = PREVISION DU DEVELOPPEMENT DES NAVIRES DE TRANSPORT PAR MER SELON LA METHODE DE L'ENQUETE COLLECTIVE D'EXPERTSLOGACEV SJ.1975; SEEWIRTSCHAFT; DTSCH.; DA. 1975; VOL. 7; NO 5; PP. 289-292Article

L'AL-MUBARAKIAH, PREMIER CARGO D'UNE SERIE DE TREIZE DE 23600TDW POUR LA KUWAIT SHIPPING CO.1976; NAV. PORTS CHANTIERS; FR.; DA. 1976; NO 310; PP. 159-163 (4P.)Article

KOMPLEXE EFFEKTIVITAETSBETRACHTUNG DER AUTOMATISIERUNG DES SCHIFFSBETRIEBES AUF FRACHTSCHIFFEN = CONSIDERATIONS SUR L'EFFICACITE DE L'AUTOMATISATION DE LA COMMANDE SUR LES CARGOSBRITT KH; ULLRICH H.1975; SEEWIRTSCHAFT; DTSCH.; DA. 1975; VOL. 7; NO 5; PP. 285-288; BIBL. 11 REF.Article

SENKUNG DER LADUNGSSCHAEDEN DURCH VERBESSERTEN INFORMATIONSFLUSS-EINE VORAUSSETZUNG ZUR OPTIMIERUNG DER BELADUNG = REDUCTION DES DOMMAGES SUPPORTES PAR LES CARGAISONS A L'AIDE D'UN CIRCUIT AMELIORE DES INFORMATIONS. CONDITION D'OPTIMISATION DU CHARGEMENTSCHARNOW R.1975; SEEWIRTSCHAFT; DTSCH.; DA. 1975; VOL. 7; NO 11; PP. 668-671; BIBL. 15REF.Article

IMPROVED DESIGN OF LARGE ALL-AFT CARGO SHIP MACHINERY AND ACCOMMODATIONCHURCH JE.1974; IN: INT. MAR. SHIPP. CONF. PROC.; LONDON; 1973; S.L.; MARINE MEDIA MANAGEMENT; DA. 1974; PP. 2.51-2.59Conference Paper

QUELQUES EXPERIENCES SUR LE COMPORTEMENT D'UNE MAQUETTE DE TRANSPORTEUR DE MATIERES BRUTES DANS DES VAGUES REGULIERES A CRETES COURTESKITAGAWA H; OHMATSU S.1974; J. SOC. NAV. ARCHITECTS JAP.; JAP.; DA. 1974; VOL. 135; PP. 155-166; ABS. ANGL.; BIBL. 10 REF.Article

SCANDINAVIA REFINES PALLETIZED CARGO-HANDLING METHODSBURNETT RF.1982; SHIPBUILDG MAR. ENGNG INTERNATION.; GBR; DA. 1982; VOL. 105; NO 1258; PP. 231-234; 3 P.Article

SHIPS. TREND TOWARDS GREATER VERSATILITY IN NEW DESIGNS = NAVIRES. TENDANCE VERS DE PLUS GRANDES POSSIBILITES D'ADAPTATION DANS LES NOUVELLES CONCEPTIONS1975; TANKER BULKER INTERNATION.; G.B.; DA. 1975; VOL. 1; NO 5; PP. 45-52 (4 P.); H.T. 1Article

PROBLEMATICA DEL BUQUE MERCANTE NUCLEAR = ESSAI D'APPLICATION DE L'ENERGIE NUCLEAIRE A LA PROPULSION DES NAVIRES MARCHANDSLLADO RODRIGUEZ DJM; LEIRA REY G.1975; ENERG. NUCL.; ESP.; DA. 1975; VOL. 19; NO 93; PP. 5-21Article

LOADING CALCULATORSBURNETT RF.1981; SHIPBUILDG. MAR. ENGNG INTERNATION.; GBR; DA. 1981; VOL. 104; NO 1246; PP. 65-77; 4 P.Article

REPONSE AU CLAQUEMENT ET DEFAILLANCE DE LA STRUCTURE D'UN PETIT NAVIREYAMAMOTO Y; OHTSUBO H; TAKEDA Y et al.1981; J. SOC. NAV ARCHIT. JPN.; ISSN 0514-8499; JPN; DA. 1981; VOL. 149; NO 6; PP. 134-139; ABS. ENG; BIBL. 9 REF.Article

LE "ROSTOCK", CAR-FERRY DE 6 100 TJB CONSTRUIT EN NORVEGE POUR UN ARMEMENT EST-ALLEMAND1979; NAV. PORTS CHANTIERS; FRA; DA. 1979; NO 348; PP. 276-279; (3 P.)Article

LE "TABORA", CARGO POLYVALENT DE 20000 TPL CONSTRUIT AU JAPON POUR LA DEUTSCHE AFRIKA LINIEN GMBH1979; NAV. PORTS CHANTIERS; FRA; DA. 1979; NO 344; PP. 13-16Article

LES NAVIRES BORO, DE 40000 TPL, EN CONSTRUCTION AUX CHANTIERS D'ARENDAL DE GOETAVERKEN1979; NAV. PORTS CHANTIERS; FRA; DA. 1979; NO 345; PP. 106Article

EUROPA RIVER-SEA SHIPS FROM HDW1978; SHIPBUILDG MAR. ENGNG INTERNATION; GBR; DA. 1978; VOL. 101; NO 1221; PP. 401Article

OPTIMAL SHIP CHOICE UNDER UNCERTAIN OPERATING CONDITIONSPRATYUSH SEN.1978; R. INSTIT. NAV. ARCHITECTS, SUPPL. PAPERS; GBR; DA. 1978-07; VOL. 120; PP. 137-148; BIBL. 15 REF.Article

ZUSATZRESOLUTIONEN ZUR IMCO-VERMESSUNGSKONVENTION 1969 = RESOLUTION ADDITIONNELLE A LA CONVENTION DE L'IMCO 1969 SUR L'EVALUATION DU TONNAGE DES NAVIRESSCHULZ PF.1978; SEEWIRTSCHAFT; DDR; DA. 1978; VOL. 10; NO 5; PP. 219-220; BIBL. 3 REF.Article

GESTALTUNG UND AUSRUESTUNG DER BRUECKEN VON SEEHANDELSSCHIFFEN. II. = CONCEPTION ET EQUIPEMENT DES PONTS DES NAVIRES DE COMMERCE. IILUBJUHN H; RUCKERT H.1977; SEEWIRTSCHAFT; DTSCH.; DA. 1977; VOL. 9; NO 1; PP. 31-33Article

CATUG A NEW ITB CONCEPTSTEVENS JN.1976; IN: INT. TUG. CONV. 4. PROC.; NEW ORLEANS, LA.; 1975; LONDON; THOMAS REED INDUSTRIAL PRESS; DA. 1976; PP. 275-282Conference Paper

  • Page / 16