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THE OVERALL EFFECT ON ACCIDENTS AT SITES WHERE ZEBRA CROSSINGS WERE INSTALLEDLANDLES JR.1983; TRAFFIC ENGINEERING AND CONTROL; ISSN 0041-0683; GBR; DA. 1983; VOL. 24; NO 1; PP. 9-11; BIBL. 5 REF.Article

FUSSGAENGERBEREICHE IN DER DDR AUS DER SICHT DER VERKEHRSPLANUNG = ZONES RESERVEES AUX PIETONS EN RDA DU POINT DE VUE DE L'ORGANISATION DE LA CIRCULATIONSAITZ H.1976; STRASSE; DTSCH.; DA. 1976; VOL. 16; NO 5; PP. 187-192Article

PLANEN UND BARREN FUER DEN FUSSGAENGER. FUSSGAENGERUNTERFUEHRUNGEN IN ZUERICH-AFFOLTERN = PROJETER ET CONSTRUIRE POUR LES PIETONS. LES PASSAGES SOUTERRAINS POUR PIETONS DU QUARTIER D'AFFOLTERN A ZURICHGUNTER A.1979; SCHWEIZ. ING. ARCHIT.; CHE; DA. 1979; VOL. 97; NO 16; PP. 277-284Article

MODELLING PEDESTRIAN BEHAVIOUR AT FIXED-TIME PELICAN CROSSINGSASHWORTH R; BULL P.1981; TRAFFIC ENG. CONTROL; ISSN 0041-0683; GBR; DA. 1981; VOL. 22; NO 11; PP. 582-586; BIBL. 8 REF.Article

THE COMPARATIVE SAFETY OF PEDESTRIAN CROSSINGSINWOOD J; GRAYSON GB.1979; TRANSP. ROAD RES. LAB., LAB. REP.; GBR; DA. 1979; NO 895; 19 P.Serial Issue

EINSATZGRENZEN FUER GEHWEGE AN ZWEISPURIGEN STRASSEN = LIMITES DE LA MISE EN PLACE DE PISTES POUR PIETONS SUR LES ROUTES A 2 VOIESKLOECKNER JH.1981; FORSCH. STRASSENB. STRASSENVERKEHRSTECH.; ISSN 0344-0788; DEU; DA. 1981; NO 349; PP. 1-43; ABS. ENG/FRESerial Issue

DURCHLASSFAEHIGKEIT VON ANLAGEN DES FUSSGAENGERWERKEHRS = CAPACITE DES INSTALLATIONS DESTINEES AU TRAFIC PIETONNIERGRAHL W.1978; STRASSE; DDR; DA. 1978; VOL. 18; NO 12; PP. 407-409; BIBL. 9 REF.Article

AN ANALYSIS OF NIGHTTIME PEDESTRIAN ACCIDENTS AT SPECIALLY ILLUMINATED CROSSWALKSPOLUS A; KATZ A.1978; ACCID. ANAL. PREVENT.; GBR; DA. 1978; VOL. 10; NO 3; PP. 223-228; BIBL. 10 REF.Article

TRAFFIC MANAGEMENTsdIN: PLANN. TRANSP. RES. COMPUT. INT. CO. SUMMER ANNU. MEET. PROC. SEMIN.; WARWICK; 1974; LONDON; P.T.R.C.; DA. S. D; VOL. 103; PP. 1-281; BIBL. DISSEM.Conference Paper

SITE EVALUATION OF A ZEBRA CROSSING SIMULATION MODELCRESSWELL C; HUNT JG.1979; TRAFF. ENGNG CONTROL; GBR; DA. 1979; VOL. 20; NO 10; PP. 467-474; (5 P.); BIBL. 11 REF.Article

MIDTOWN UNDERGROUND PEDESTRIAN CONNECTIONS STUDYBENZ GP; LUTIN JM.1983; JOURNAL OF TRANSPORTATION ENGINEERING; ISSN 512737; USA; DA. 1983; VOL. 109; NO 4; PP. 487-498; BIBL. 3 REF.Article

VERKEHRSANLAGEN AUS DER SICHT DES FUSSGAENGERS = INFRASTRUCTURE DESTINEE A LA CIRCULATION PIETONNIEREWEEBER.1980; FORSCH. STRASSENB. STRASSENVERKEHRSTECH.; ISSN 0344-0788; DEU; DA. 1980; NO 279; PP. 1-54; ABS. ENG/FRE; BIBL. 2 P.Article

DIE ERRICHTUNG VON SCHUTZWEGEN AUF BUNDESSTRASSEN = INSTALLATION DE VOIES POUR PIETONS SUR LES ROUTES FEDERALES (SUITE)ZIBUSCHKA F.1978; OESTERR. INGR.-Z.; AUT; DA. 1978; VOL. 21; NO 9; PP. 277-281; BIBL. 22 REF.Article

TWO CASE STUDIES IN THE USE OF TUNED VIBRATION ABSORBERS ON FOOTBRIDGES = DEUX ETUDES DE CAS D'EMPLOI D'AMORTISSEURS POUR LES VIBRATIONS DE RESONANCE SUR LES PASSERELLES PIETONNIERESJONES RT; PRETLOVE AJ; EYRE R et al.1981; STRUCT. ENGR, B; GBR; DA. 1981; VOL. 59B; NO 2; PP. 27-32; BIBL. 6 REF.Article

A MONTCEAU-LES-MINES, UNE PASSERELLE D'ACCES AU CENTRE D'ANIMATION ET DE RENCONTRETOURNAY M.1981; CHARP. MENUIS. METAL. SERRUR.; FRA; DA. 1981; NO 134; PP. 30-33Article

L'ECLAIRAGE ADDITIONNEL DES PASSAGES POUR PIETONS1979; ; FRA; BAGNEUX: CETUR; DA. 1979; 41 P.; BIBL. 4 REF.Report

L'ECHANGEUR DE L'ERMITAGE A PORT-MARLY1975; CHANTIERS DE FRANCE; FR.; DA. 1975; NO 85; PP. 46-49Article

LE ROLE DU PIETON DANS LES TRANSPORTS URBAINSBOVY PH.1974; BULL. TECH. SUISSE ROMANDE; SUISSE; DA. 1974; VOL. 100; NO 6; PP. 116-126; BIBL. 30 REF.Article

PIETONS: GROUPE A HAUT RISQUE D'ACCIDENTDE VRIEZE N.1974; ASPECTS TECH. SECUR. ROUT.; BELG.; DA. 1974; VOL. 15; NO 59; PP. 3.1-3.17; ABS. ANGL. NEERL. ALLEM.; BIBL. 6 REF.Article

THE CONTINUOUS AUTOFLOW PEDESTRIAN CROSSING.CONNOLLEY D.1977; ERGONOMICS; G.B.; DA. 1977; VOL. 20; NO 2; PP. 159-165; ABS. FR. ALLEM.Article

UNPROTECTED ROAD USERS-THE MOST IMPORTANT CATEGORY OF ROAD TRAFFIC CASUALTIES = USAGERS DE LA ROUTE NON PROTEGES - LA CATEGORIE LA PLUS IMPORTANTE DES BLESSES DE LA ROUTEHANSSON PG.1976; INJURY, BRIT. J. ACCID. SURG.; G.B.; DA. 1976; VOL. 7; NO 4; PP. 306-309; BIBL. 10 REF.Article

FACTORS AFFECTING THE TIMES TILL DEATH OF PEDESTRIANS KILLED IN ROAD ACCIDENTS = FACTEURS INFLUENCANT LES TEMPS DE DECES DES PIETONS TUES DANS DES ACCIDENTS DE LA ROUTEHUTCHINSON TP.1975; INJURY, BRIT. J. ACCID. SURG.; G.B.; DA. 1975; VOL. 6; NO 3; PP. 208-212; BIBL. 11REF.Serial Issue

ESPACES ET RESEAUX PIETONNIERSBOVY PH.1974; STRASSE U. VERKEHR; SWEIZ; DA. 1974; VOL. 60; NO 7; PP. 371-378; BIBL. 35 REF.Article

BESCHAUWINGEN OVER CRITERIA BIJ HET ONDERZOEK NAAR WINDHINDER = CONSIDERATIONS SUR DES CRITERES POUR LA RECHERCHE SUR LA GENE DUE AU VENTFEIS N.1980; POLYTECH. FIJDSCHR., BAUWKD. WEGEN-WATERB.; ISSN 0032-4078; NLD; DA. 1980; VOL. 35; NO 1; PP. 2-7; BIBL. 14 REF.Article

MAJOR ENGINEERING APPROACHES TOWARD INCREASING PEDESTRIAM SOFETY = ETUDES DES TECHNIQUES FONDAMENTALES S'INTERESSANT A UNE PLUS GRANDE SECURITE DES PIETONSPEGAN JC.1978; PUBL. ROADS; USA; DA. 1978; VOL. 42; NO 3; PP. 85-90; BIBL. 8 REF.Article

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