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Baby Boomers: An Important Demographic in Search of New ProductsDORNBLASER, L.Cereal foods world. 2010, Vol 55, Num 5, pp 224-225, issn 0146-6283, 2 p.Article

Qualitative research as a tool for product development = La recherche qualitative comme outil pour la création des produits nouveauxMARLOW, P.Food technology (Chicago). 1987, Vol 41, Num 11, pp 74-78, issn 0015-6639, 3 p.Conference Paper

New product startups dealing with the unexpectedMANSKY, Michael H.Food technology (Chicago). 2006, Vol 60, Num 9, issn 0015-6639, 40-49 [6 p.]Article

New product showcases sizzle sizzle with sensational ideasSLOAN, Elizabeth.Food technology (Chicago). 2005, Vol 59, Num 9, pp 36-44, issn 0015-6639, 8 p.Article

Richtlinien zur Produktentwicklung, Herstellung und Qualitätssicherung für Körperpflegemittel. I: Produktentwicklung = Directives pour le développement de produits, la fabrication et l'assurance de qualité pour des produits de soins du corps. I: Développement des produits = Guidelines for product development, manufacturing and quality assurance of cosmetic products. I: Product developmentSINGH-VERMA, S. B; FEGER, M; FÜHRER, C et al.Parfümerie und Kosmetik. 1985, Vol 66, Num 6, pp 371-386, issn 0031-1952, 15 p.Article

Newness, value and new product performanceVAN TRIJP, Hans C. M; VAN KLEEF, Ellen.Trends in food science & technology (Regular ed.). 2008, Vol 19, Num 11, pp 562-573, issn 0924-2244, 12 p.Article

The importance of consumer language in developing product concepts = L'importance du vocabulaire des consommateurs dans la conception des produits nouveauxBONE, B.Food technology (Chicago). 1987, Vol 41, Num 11, pp 58-86, issn 0015-6639, 3 p.Conference Paper

Produits nouveaux alimentaires. S.I.A.L. 19861986, 100 p.Book

Ingredients round table = Table ronde sur les ingrédientsKLIS, J. B.Food technology (Chicago). 1984, Vol 38, Num 11, pp 92-94, issn 0015-6639Article

Procédure d'obtention du statut alimentaire des produits nouveaux. I - Le statut alimentaire : un statut par défaut. II - Typologie des procédures selon la nature de la nouveauté = Législation about new productsALLAIN, J. L.Revue française des corps gras. 1988, Vol 35, Num 8-9, pp 345-351, issn 0035-3000Conference Paper

La recherche créative de nouveaux produits : la méthode créalBESSIS, P; RAPOPORT, D.Industries alimentaires et agricoles. 1984, Vol 101, Num 5, pp 385-390, issn 0019-9311Article

Phytosanitaires: les nouveaux produits de la campagneDUPONT, P.1983, Num 71, 25Article

Sweeter alternativesSHANLEY, A; SANTOS, M; KAMIYA, T et al.Chemical engineering (New York, NY). 1998, Vol 105, Num 10, pp 41-45, issn 0009-2460, 3 p.Article

DEMs and ortho-images from aerial photographsSMITH, M. J; SMITH, D. G; TRAGHEIM, D. G et al.Photogrammetric Record. 1997, Vol 15, Num 90, pp 945-950, issn 0031-868XArticle

Emballage 96 = Packaging 96LEMOINE, D.RIA. Revue économique et technique de l'industrie alimentaire européenne. 1996, Num 562, pp 81-120, issn 0035-4244, 24 p.Serial Issue

A new type of article for JGR-solid earthHINZE, W. J.Journal of geophysical research. 1994, Vol 99, Num B2, pp 2589-2590, issn 0148-0227Article

The benefits of bananas in baked goodsPrepared foods. 1994, Vol 163, Num 3, issn 0747-2536, p. 68Article

Produit nouveau et créativitéHOSSENLOPP, J.Industries alimentaires et agricoles. 1984, Vol 101, Num 5, pp 365-370, issn 0019-9311Article

The da vinci approachSUCAN, Mathias.Perfumer & flavorist. 2005, Vol 30, Num 3, pp 62-65, issn 0272-2666, 4 p.Article

Across the great divide: Examination of simulation data with actual silicon waveforms improves device characterization and production test developmentAUSTIN, Tom; CANLAS, Charisma; MORGAN, Brady et al.Proceedings - International Test Conference. 2002, pp 270-279, issn 1089-3539, isbn 0-7803-7542-4, 10 p.Conference Paper

Reliability: Looking aheadMITROU, Ted.Proceedings. Annual Reliability and Maintainability Symposium. 2002, pp 436-437, issn 0149-144X, isbn 0-7803-7348-0, 2 p.Conference Paper

Assessing the impact of new products on the factoryFRIZELLE, G. D. M.IEE conference publication. 1997, pp 45-50, issn 0537-9989, isbn 0-85296-682-2Conference Paper

Für kleinere Betriebe interessant : Vereinfachte und kostengünstige Schokoladenmassen-Herstellung = Simplified chocolate mass productionRIEDEL, H. R.Zucker- und Süsswaren-Wirtschaft. 1992, Vol 45, Num 3, pp 98-99, issn 0373-0204Article

FIE - Goût, nature, santé : le tiercé gagnant = FIE-Flavor, nature, health: the winning trioBASSET, F.Parfums, cosmétiques, arômes. 1990, Num 91, pp 67-70, issn 0337-3029, 3 p.Article

Role of consumer expectancies in the acceptance of novel foods = Le rôle des attitudes des consommateurs dans l'acceptabilité des produits nouveauxCARDELLO, A. V; MALLER, O; BLOOM MASOR, H et al.Journal of food science. 1985, Vol 50, Num 6, pp 1707-1718, issn 0022-1147Article

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