Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("Publicidad")

Filter

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Origin

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 1986

  • Page / 80
Export

Selection :

  • and

Direct-to-consumer advertisingPINES, Wayne L.The Annals of pharmacotherapy. 2000, Vol 34, Num 11, pp 1341-1344, issn 1060-0280Article

Physicians, formula companies, and advertising : a historical perspectiveGREER, F. R; APPLE, R. D.American journal of diseases of children (1960). 1991, Vol 145, Num 3, pp 282-286, issn 0002-922XArticle

Comment répondre aux arguments qui défendent la publicité des cigarettesTABAC LA SANTE. 1989, 4 p.Serial Issue

Comment vendre la santéWARD, G.H.Forum mondial de la santé. 1986, Vol 7, Num 2, pp 176-185, issn 0251-8716Article

Autodiscipline publicitaire : une étape majeure : L'obésité en France : nouvelles mesures et débatsBASDEVANT, A.Obésité. 2008, Vol 3, Num 1, pp 10-11, issn 1951-5995, 2 p.Article

Industrial advertisingKHANDELWAL, P. K.Chemical engineering world. 1998, Vol 33, Num 6, pp 69-70, issn 0009-2517Article

Faire équipe pour la Santé1998, non paginé [19 p.]Book

Current trends in cigarette advertising and marketingDAVIS, R. M.The New England journal of medicine. 1987, Vol 316, Num 12, pp 725-732, issn 0028-4793Article

Nouveau décret sur la publicité = New decree about advertisingLa Revue Prescrire. 1996, Vol 16, Num 166, pp 695-696, issn 0247-7750Article

La publicité pharmaceutique dans l'Europe de juin 1979MAYOUX, A.1979, 63 p.Book

Separating the long and short-term effects of advertising repetition on brand name awareness = Séparation des effets à long et court terme de la répétition du message publicitaire sur la perception du nom de la marqueVANHUELE, M.1994, 34 p.Book

Advertising in dermatology journals : Journals' and journal editors' policies, practices, and attitudesBARTUS, Cynthia L; KATZ, Kenneth A.Journal of the American Academy of Dermatology. 2006, Vol 55, Num 1, pp 116-122, issn 0190-9622, 7 p.Article

La pub du temps jadis en dermatologie = Formerly advertising in dermatologyMONPOINT, S.Les Nouvelles dermatologiques. 2003, Vol 22, Num 3, issn 0752-5370, p. 134Conference Paper

Publicité santé : visa de publicité de produitOPTION QUALITE. 2000, Num 188, pp 2-4, issn 0755-6225Article

Publicity through better Web site designGUENTHER, K.Computers in libraries. 1999, Vol 19, Num 8, pp 62-67, issn 1041-7915, 5 p.Article

La grande ville brésilienne à travers la publicitéANTUNES-MEYERFELD, R.Regards sur la ville et la campagne au 20e siècle. 1997, pp 89-99, isbn 2-910916-90-1Book Chapter

Claims substantiation on a shoestring budgetNEUDAHL, G. A.Drug & cosmetic industry. 1996, Vol 158, Num 5, pp 64-74, issn 0012-6527, 131 [7 p.]Article

Ordres professionnels et convention européenne des droits de l'homme : la publicité des audiences des juridictions disciplinaires devient la règleGERVASONI, S.LA LETTRE DES NOUVELLES PHARMACEUTIQUES : BULLETIN DE L'ORDRE DES PHARMACIENS. 1996, Num 351, pp 213-215Article

The ethics of tobacco advertising and advertising bansCHAPMAN, S.British medical bulletin. 1996, Vol 52, Num 1, pp 121-131, issn 0007-1420Article

Marketing social : une réponse critiqueHASTINGS, G.B; HAYWOOD, A.J.HEALTH PROMOTION INTERNATIONAL. 1994, Vol 9-1, pp 59-63, issn 0957-4824Article

Ausgesuchte Rechtsprobleme aus der Kosmetikwerbung = Problèmes de droit sélectionnés à propos de la publicité pour cosmétiques = Selected legal problems with regard to cosmetic advertisingPOPPEK, I.Parfümerie und Kosmetik. 1989, Vol 70, Num 11, issn 0031-1952, 684-696 [7 p.]Article

La promotion des produits tabac en Grande BretagneCOLE, J.LA REVUE DES TABACS. 1989, Num 361, pp 6-9Article

Les grands-mères s'affichentCLERC, I.LE TEMPS RETROUVE. 1987, Num 11, pp 19-25Article

La publicité dans la presse pharmaceutique: cadre juridique, étude sur deux revuesEYMERY, C.1981, 54 p.Thesis

E-cigarette Advertising Expenditures in the U.S., 2011-2012KIM, Annice E; ARNOLD, Kristin Y; MAKARENKO, Olga et al.American journal of preventive medicine (Print). 2014, Vol 46, Num 4, pp 409-412, issn 0749-3797, 4 p.Article

  • Page / 80