Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("RESEAU FERROVIAIRE")

Filter

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Origin

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 1755

  • Page / 71
Export

Selection :

  • and

LE ROLE DU CHEMIN DE FER DANS LE DEVELOPPEMENT SOCIO-ECONOMIQUE DU NIGERIANZEGWU TIO.1974; RAIL INTERNATION.; BELG.; DA. 1974; VOL. 5; NO 9; PP. 573-576Article

ELECTRIFICATION GAINS MOMENTUMHUANG XUEXIAN.1981; RAILW. GAZ. INT.; ISSN 0373-5346; GBR; DA. 1981; VOL. 137; NO 1; PP. 40-41; ABS. FRE/GER/SPAArticle

ERNEUERUNG UND ZUKUNFT DER EISENBAHNEN IN OESTERREICH. I: GEDANKEN ZUR MODERNISIERUNG DER OESTERREICHISCHEN BUNDESBAHNEN = RENOVATION ET AVENIR DES CHEMINS DE FER EN AUTRICHE. I: REFLEXIONS SUR LA MODERNISATION DES CHEMINS DE FER FEDERAUX AUTRICHIENSJAWORSKI R.1981; OESTERR. ING.-Z.; ISSN 0029-9219; AUT; DA. 1981; VOL. 24; NO 7; PP. 237-244; BIBL. 44 REF.Article

ERNEUERUNG UND ZUKUNFT DER EISENBAHNEN IN OESTERREICH. II: GEDANKEN ZUR MODERNISIERUNG DER OESTERREICHISCHEN BUNDESBAHNEN = RENOVATION ET AVENIR DES CHEMINS DE FER EN AUTRICHE. II. REFLEXIONS SUR LA MODERNISATION DES CHEMINS DE FER AUTRICHIENSJAWORSKI R.1981; OESTERR. ING.-Z.; ISSN 0029-9219; AUT; DA. 1981; VOL. 24; NO 9; PP. 330-336; BIBL. 36 REF.Article

LOOKING FOR AID FROM PRIVATE ENTERPRISECARASSAI HJ.1980; INTERNATION. RAILWAY J.; USA; DA. 1980; VOL. 20; NO 2; PP. 33-34Article

MANCHESTER AS A RAILWAY CENTRE. I: THE CONTRACTING SYSTEM, AND ROUTES FROM PICCADILLYGOUGH JV.1980; MOD. RAILW.; ISSN 0026-8356; GBR; DA. 1980; VOL. 37; NO 386; PP. 492-497Article

SPAIN LAUNCHES A NEW PLAN TO EXTEND ELECTRIFICATION1980; INT. RAILW. J.; ISSN 0020-8450; GBR; DA. 1980; VOL. 20; NO 11; PP. 88Article

TURKISH STATE RAILWAYSORAL Z.1980; RAILWAY GAZ. INTERNATION.; GBR; DA. 1980; NO SPEC.; PP. 89-90Article

LE PROLONGEMENT DE LA LIGNE 8 DANS MAISONS-ALFORT JUSQU'A CRETEIL1972; GENIE CIV.; FR.; DA. 1972; VOL. 149; NO 12; PP. 554-560Serial Issue

NEUE SHECKENKARTE DER DEUTSCHEN BUNDESBAHN = NOUVELLES CARTES DES LIGNES DE LA DEUTSCHE BUNDESBAHNNITSCHE W.1982; EISENBAHNINGENIEUR; ISSN 0013-2810; DEU; DA. 1982; VOL. 33; NO 11; PP. 486-492Article

POM DOWN UNDER. III: THE "INDIAN-PACIFIC"FIENNES GF.1981; MOD. RAILW.; ISSN 0026-8356; GBR; DA. 1981; VOL. 38; NO 393; PP. 264-267Article

CZECHOSLOVAKIA SPEEDS UP THE PACE OF ELECTRIFICATION1980; INT. RAILW. J.; ISSN 0020-8450; GBR; DA. 1980; VOL. 20; NO 12; PP. 59-61Article

HOW CN STRETCHES ITS M/W DOLLAR1980; RAILWAY AGE; USA; DA. 1980; VOL. 181; NO 17; PP. 65-67Article

RAIL GETS A BIGGER ROLE IN MALAYSIAN TRANSPORT1979; INTERNATION. RAILWAY J.; USA; DA. 1979-08; PP. 40-46; (4 P.); ABS. FRE/GER/SPAArticle

TAIWAN COMPLETES WEST TRUNK ELECTRIFICATION1979; RAILWAY GAZ. INTERNATION.; GBR; DA. 1979; VOL. 135; NO 8; PP. 739-741; ABS. FRE/GER/SPAArticle

LES CHEMINS DE FER HELLENIQUES 0SIGMA E-CH. EVOLUTION HISTORIQUE. ETAT ACTUEL. PERSPECTIVES DE DEVELOPPEMENTLAMBROS J.1979; RAIL INTERNATION.; BEL; DA. 1979; VOL. 10; NO 9-10; PP. 755-762Article

PLAN DE DEVELOPPEMENT DE LA SOCIETE NATIONALE DES CHEMINS DE FER TUNISIENS 1973-1981BORGI S.1978; RAIL INTERNATION.; BEL; DA. 1978; VOL. 9; NO 12; PP. 923-930Article

LE PARTAGE PLANIFIE DU TRAVAIL AVEC LES AUTRES MODES DE TRANSPORTARNDT M.1975; RAIL INTERNATION.; BELG.; DA. 1975; VOL. 6; NO 3; PP. 219-225Article

LE PROBLEME DU TRANSPORT SUR UN RESEAU DE GRANDES DIMENSIONSDUVALYAN SV.1973; VEST. VSESOYUZ. NAUCHNO-ISSLEDOVAT. INST. ZHELEZNODOR. TRANSP., MOSKVA; S.S.S.R.; DA. 1973; NO 2; PP. 44-46Serial Issue

ANCHOR PLATES MADE OF PLASTICS. TRIAL APPLICATION AND FEATURESOIKAWA I.1973; JAP. PLAST.; JAP.; DA. 1973; VOL. 7; NO 2; PP. 26-35; BIBL. 5 REF.Serial Issue

DER GLEISANSCHLUSS UND SEINE BEDEUTUNG FUER DIE EISENBAHN UND DIE WIRTSCHAFT = LE RACCORDEMENT PARTICULIER ET SON IMPORTANCE POUR LE CHEMIN DE FER ET L'ECONOMIESTROBEL M.1972; RANGIERTECH. U. GLEISANSCHL.- TECH.; DTSCH.; DA. 1972; PP. 19-24Serial Issue

DIE TUERKISCHEN STATTSBAHNEN = LES CHEMINS DE FER NATIONAUX TURCSURAL A.1980; Z. EISENBAHNWES. & VERKEHRSTECH.; ISSN 0373-322X; DEU; DA. 1980; VOL. 104; NO 10; PP. 355-357; ABS. ENG/FRE/SPA; BIBL. 6 REF.Article

BULGARIA: MORE TRACK UNDER WIRES1980; INT. RAILW. J.; ISSN 0020-8450; GBR; DA. 1980; VOL. 20; NO 12; PP. 52-57; 3 P.Article

RAPPORT DE GESTION DU COMITE DE GERANCE A L'ASSEMBLEE GENERALE 1979 DE L'UIC-HAMBOURG, LE 27 JUIN 19791979; RAIL INTERNATION.; BEL; DA. 1979; VOL. 10; NO 8; PP. 735-744Article

SOVIET RAILWAYS.1977; INTERNATION. RAILWAY J.; U.S.A.; DA. 1977-07; PP. 21-68 (15P.); ABS. RUSSE FR. ALLEM. ESP.Article

  • Page / 71