Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("Renseignement téléphonique")

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 75

  • Page / 3
Export

Selection :

  • and

Dialogue pour le système informatisé de renseignements téléphoniques (convergence S3/annuaire électronique) = Telephone information computer system dialogue (S3-electronic directory convergence)MARCOVICI, J.-C; WALFARD, D.1986, 96 p.Report

ANALYSIS OF THE TELEPHONE INFORMATION SERVICE.YECHIALI U.1975; ISRAEL J. TECHNOL.; ISRAEL; DA. 1975; VOL. 13; NO 4; PP. 270-275; BIBL. 3 REF.Article

Accès au service des renseignements téléphoniques par les usagers du service Vidéotex = Access to telephone information service by Videotex usersJAQUIER, J.-J; ZURCHER, B.Technische Mitteilungen PTT. 1986, Vol 64, Num 12, pp 586-594, issn 0040-1471Article

UN CENTRE DE RENSEIGNEMENT AUTOMATIQUE SUR LES ABONNES DENUMEROTESSOUBIGOU A.1979; ECHO RECH.; FRA; DA. 1979; NO 96; PP. 40-47; ABS. SPA/ENG; BIBL. 2 REF.Article

STANDARDIZING ORDER PROCESSING FOR DESIGNED SERVICES.HAMMEKE E; WALVICK E.1976; BELL LAB. REC.; U.S.A.; DA. 1976; VOL. 54; NO 1; PP. 9-13Article

PERSPECTIVES D'EVOLUTION DU RENSEIGNEMENT TELEPHONIQUE.CHADUC JM.1976; ECHO RECH.; FR.; DA. 1976; NO 84; PP. 4-11Article

A MINIMUM-DISTANCE SEARCH TECHNIQUE AND ITS APPLICATION TO AUTOMATIC DIRECTORY ASSISTANCEALDEFELD B; LEVINSON SE; SZYMANSKI TG et al.1980; BELL SYST. TECH. J.; ISSN 0005-8580; USA; DA. 1980; VOL. 59; NO 8; PP. 1343-1356; BIBL. 4 REF.Article

AUTOMATISCHE SECHNERGESTEUERTE ANSAGE GEAENDERTER RUFNUMMERN IN KONVENTIONELLEN VERMITTLUNGSSYSTEM. = INDICATION AUTOMATIQUE DES NUMEROS D'APPEL MODIFIES, AVEC COMMANDE PAR ORDINATEUR, DANS LES SYSTEMES DE COMMUTATION CLASSIQUESHUMBOLD D.1977; REV. F.I.T.C.E.; BELG.; DA. 1977; VOL. 16; NO 1; PP. 1-6; ABS. ANGL. FR. NEERL.Article

SERVICES DES RENSEIGNEMENTS INTERNATIONAUX ET NATIONAUX.JUCKER W.1976; P.T.T. BULL. TECH.; SUISSE; DA. 1976; VOL. 54; NO 4; PP. 135-137; ABS. ALLEM. ITAL.Article

QUEUED ACCESS SYSTEM FOR INFORMATION POSITIONS (Q.A.S. 1)MORE J; BEVERIDGE RC.1978; TELECOMMUNIC. J. AUSTRAL.; AUS; DA. 1978; VOL. 28; NO 1; PP. 84-92Article

Breast-feeding counseling by a 24-hour telephone hot-lineMIN-CHING CHEN; CHEN, W; YU-CHEN SU et al.Xiaoér keyi xuéhuì zázhì. 1995, Vol 36, Num 4, pp 271-273, issn 0001-6578Article

Telephone advice : To charge or not to charge, that is the questionMETZL, K.Pediatrics (Evanston). 1998, Vol 102, Num 4, issn 0031-4005, p. 969, 1Article

Evaluation socio-technique de tables de travail pour l'application informatique S3 (Centres de renseignements téléphoniques). 1. Résultats = Socio-technical evaluation of work tables for 53 computer application. (Centers of telephone informations). 1. ResultsWALFARD, D.1985, 3 p.Report

Faire savoir les sciences du bâtiment. Une problématique de la communication dans le domaine technico-réglementaire = Dissemination of the sciences of construction. A communication methodology in the technical code fieldFROGER, J; FRANGUIADAKIS, S.Cahiers du Centre scientifique et technique du bâtiment. 1990, Num 310, issn 0008-9850, 37 p., cah. 2420Article

MOEGLICHKEITEN DER ARBEITSORIENTIERTEN DATENVERARBEITUNG IN DER FERNMELDEVERWALTUNG. = POSSIBILITES D'UN TRAITEMENT DE L'INFORMATION ORIENTE VERS LES TACHES DANS L'ADMINISTRATION DES TELECOMMUNICATIONSRAUSCH H.1977; REV. F.I.T.C.E.; BELG.; DA. 1977; VOL. 16; NO 3; PP. 45-48Article

MEMORY CONTROLLED CROSSBAR QUEUE.KALDOR T.1976; TELECOMMUNIC. J. AUSTRAL.; AUSTRAL.; DA. 1976; VOL. 26; NO 3; PP. 219-226; BIBL. 4 REF.Article

LES ETUDES DE SYNTHESE DE PAROLE AU CNET.GENIN J.1976; ECHO RECH.; FR.; DA. 1976; NO 85; PP. 40-49; ABS. ANGL.; BIBL. 11 REF.Article

SPRACHAKUSTISCHE PROBLEME BEI DER EINPASSUNG VON SPRACHELEMENTEN IN EIN FESTES ZEITLICHES RASTER. = PROBLEMES D'ACOUSTIQUE DE LA PAROLE LORS DE L'ADAPTATION D'ELEMENTS DE PAROLE A UN RESEAU FIXE TEMPORAIREKRAUSE HJ.1976; IN: FORTSCH. AKUST. TAG. DAGA'76.5. PLENARVORTR. KURZREF.; HEIDELBERG; 1976; DUSSELDORF; VDI-VERLAG; DA. 1976; PP. 499-502; BIBL. 1 REF.Conference Paper

Compliance with poisons center referral advice and implications for toxicovigilanceWATTS, Martin; FOUNTAIN, John S; REITH, David et al.Journal of toxicology. Clinical toxicology. 2004, Vol 42, Num 5, pp 603-610, issn 0731-3810, 8 p.Article

Presence management in next generation networksWULLERT, John R; HYONG SOP SHIM; MOUCHTARIS, Petros et al.SPIE proceedings series. 2001, pp 69-75, isbn 0-8194-4246-1Conference Paper

Assessment of visual acuity via a telephone interviewDEICAS, R; STREET, D. A; JAVITT, J. C et al.Archives of ophthalmology (1960). 1992, Vol 110, Num 9, pp 1279-1282, issn 0003-9950Article

Information dissemination for short-term decisions : the potential role of audiotexWEISS, A.Journal of production agriculture. 1991, Vol 4, Num 4, pp 633-634, issn 0890-8524Article

A comparison of responses to mailed questionnaires and telephone interviews in a mixed mode health surveyBRAMBILLA, D. J; MCKINLAY, S. M.American journal of epidemiology. 1987, Vol 126, Num 5, pp 962-971, issn 0002-9262Article

Reference laboratory telephone service quality a College of American Pathologists Q-Probes study of 545 laboratoriesDALE, Jane C; NOVIS, David A; MEIER, Frederick A et al.Archives of pathology & laboratory medicine (1976). 2001, Vol 125, Num 5, pp 608-612, issn 0363-0153Article

Health services utilization reporting in respiratory patientsUNGAR, W. J; COYTE, P. C.Journal of clinical epidemiology. 1998, Vol 51, Num 12, pp 1335-1342, issn 0895-4356Article

  • Page / 3