Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("SERVICE")

Filter

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Origin

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 136044

  • Page / 5442

Export

Selection :

  • and

La construction de services urbains de médiation : à la croisée des territoires = The construction of mediation urban services : at the jonction of territoriesRAULET-CROSET, N.Rencontres Villes-Management. 2000, 12 p.Conference Paper

ZUR KONZENTRATION DER KLINISCHEN GEBURTSHILFE UND PAEDIATRIE IN RHEINLAND-PFALZ. EIN BEITRAG ZUR SENKUNG DER MUETTER- UND SAEUGLINGSSTERBLICHKEIT. = SUR LA CONCENTRATION DES SERVICES D'OBSTETRIQUE ET DE PEDIATRIE DANS LE RHEINLAND-PFALZ. UNE CONTRIBUTION A L'ABAISSEMENT DE LA MORTALITE MATERNELLE ET INFANTILEMAIER E.1977; MONATSSCHR. KINDERHEILKDE; DTSCH.; DA. 1977; VOL. 125; NO 4; PP. 225-233; ABS. ANGL.; BIBL. 1/2 P.Article

APPLICATION OF ADEQUACY ASSESSMENT TECHNIQUES FOR BULK POWER SYSTEMSMIKOLINNAS TA; PUNTEL WR; RINGLEE RJ et al.1982; IEEE TRANS. POWER APPAR. SYST.; ISSN 0018-9510; USA; DA. 1982; VOL. 107; NO 5; PP. 1219-1228; BIBL. 8 REF.Article

CRESTEREA DURATEI FUNCTIONARE A UTILAJULUI DE TURNARE = STEIGERUNG DER HALTBARKEIT VON GIESSEREIEINRICHTUNGENINSER = DURABILITY INCREASE OF CASTING EQUIPMENTVACHNIUC N.1980; METALURGIA (BUCUR.); ROM; DA. 1980-08; VOL. 32; NO 8; PP. 421-423; BIBL. 2 REF.Article

A NOTE ON THE EFFECTIVENESS OF A POOL.KOTIAH TCT; BOLLMEIER C.1978; J. OPERAT. RES. SOC.; G.B.; DA. 1978; VOL. 29; NO 5; PP. 489-492; BIBL. 4 REF.Article

STANOVENIE PREVADZKOVEHO NAMAHANIA CASTI VEZOVEHO ZERIAVA MG-88 PRI STAVBE TYPIZOVANYCH BLOKOV = CALCULATING WORKING STRESS ON SOME PARTS OF MB-88 TOWER CRANES USED TO ERRECT STANDARDIZED BUILDINGSKOSABEK J; ADAMCIK P.1979; STROJIRENSTVI; CSK; DA. 1979-11; VOL. 29; NO 11; PP. 658-665; BIBL. 3 REF.Article

PROBLEMATIK STAEHLERNER EISENBAHNBRUECKEN = PROBLEMS WITH STEEL RAILROAD BRIDGES = PROBLEMES POSES PAR LA CONSTRUCTION DES PONTS FERROVIAIRES EN ACIERSIEBKE H.1981; SCHWEISSEN + SCHNEIDEN; ISSN 0036-7184; DEU; DA. 1981; VOL. 33; NO 9; PP. 475-478; IDEM ENG; LOC. ISArticle

REGENERATIVE SIMULATION OF RESPONSE TIMES IN NETWORKS OF QUEUES: STATISTICAL EFFICIENCYIGLEHART DL; SHEDLER GS.1981; ACTA INF.; ISSN 0001-5903; DEU; DA. 1981; VOL. 15; NO 4; PP. 347-363; BIBL. 9 REF.Article

QUEUES WITH PAIRED CUSTOMERSLATOUCHE G.1981; J. APPL. PROBAB.; ISSN 0021-9002; GBR; DA. 1981; VOL. 18; NO 3; PP. 684-696; BIBL. 9 REF.Article

INFLUENCE OF TUFFRIDING TIME ON TENSILE STRENGTH AND DEFORMABILITY OF STEEL PROTECTED BY INORGANIC COATINGKAGAVA C; KATO M; EGAMI N et al.1982; ZAIRYO. JOURNAL OF THE SOCIETY OF MATERIALS SCIENCE, JAPAN; ISSN 0514-5163; JPN; DA. 1982; VOL. 31; NO 343; PP. 364-369; ABS. ENG; BIBL. 9 REF.Article

LA MAINTENANCE DES RAFFINERIES DE PETROLE: UN AVENIR POUR LES SOCIETES DE SERVICE. = MAINTENANCE OF PETROLEUM REFINERIES: A FUTUR FOR SERVICE SOCIETIESBEAUCHAMP M.1976; INDUSTR. DU PETROLE; FR.; DA. 1976; VOL. 44; NO 473; PP. 11-13 (2P.)Article

RURAL-ORIENTED MATERNITY SERVICESROSENFIELD AG; ASAVASENA W.1973; AMER. J. OBSTETR. GYNECOL.; U.S.A.; DA. 1973; VOL. 115; NO 7; PP. 1013-1020; BIBL. 24 REF.Article

L'assurance : quels modèles de prestation de service pour quelles voies de rationalisation ? Le cas d'une compagnie d'assurance généraliste = Service production models in the insurance industry : what paths of rationalization ?JEAN, S; CHARUE-DUBOC, F.2002, 366 p.Thesis

Script cognitif et prestation de service : étude sur l'impact de la connaissance du script sur la perception des coûts de changement du client = Cognitif script and service relationship : an analysis of the impact of service script knowledge on consumer perceived switching costsORSINGHER, C.Congrès de l'Association Française de Marketing. 1998, pp 881-905Conference Paper

Le portage des médicaments à domicile et délivrance par courrierFENDER, M; DORNIER, P. P; EDIGHOFFER, J. R et al.1996, 98 p.Book

SYSTEMES A PLUSIEURS PHASES AVEC DES PERTES DANS LE CAS D'UN SERVICE EXPONENTIELBROMBERG MA.1979; AVTOMAT. I TELEMEKH.; SUN; DA. 1979; NO 10; PP. 27-31; ABS. ENG; BIBL. 7 REF.Article

Satisfaction du client et qualité des interactions de service. L'ordinateur au guichet = Customer satisfaction and quality of service encounters. Computer at desktopPHILIPPE, J; LANGEARD, E.1996, 251 p.Thesis

Participation du client à la réalisation d'un service et gestion d'une relation client en milieu interorganisationnel = Customer participation in the service process and customer relationships management in business to business situationsMARION, F.Séminaire international de recherche en management des activités de service. 1996, pp 476-489Conference Paper

INFLUENCE DU MOMENT D'ORDRE 3 SUR LES FILES D'ATTENTE A LOIS DE SERVICES GENERALES = INFLUENCE OF THE 3RD ORDER MOMENT ON QUEUES CONTROLLED BY GENERAL SERVICES LAWSBERE BALEBYAN.1981; ; FRA; DA. 1981; 66 P.; 30 CM; BIBL. 1 P.; TH. 3E CYCLE: TRAIT. INFORM./RENNES 1/1981/692Thesis

Le service et sa servuctionEIGLIER, P.2002, 31 p.Book

SYSTEM RESTORATION PLAN DEVELOPMENT FOR A METROPOLITAN ELECTRIC SYSTEMKAFKA RJ; PENDERS DR; BOUCHEY SH et al.1981; IEEE TRANS. POWER APPAR. SYST.; ISSN 0018-9510; USA; DA. 1981; VOL. 100; NO 8; PP. 3703-3713; BIBL. 6 REF.Article

SUR UN SYSTEME DISCRET AVEC PRIORITE UTILISANT UN PRINCIPE DE SERVICE CYCLIQUEBRODETSKAYA TS.1979; KIBERNETIKA; UKR; DA. 1979; NO 6; PP. 78-82; ABS. ENG; BIBL. 4 REF.Article

La qualité de la relation Expert-Comptable/Client : proposition et test d'un modèleGEORGES, L; DECOCK GOOD, C.sd, 27 p.Book

Methodological factors in doing research on the internal service value chainREYNOSO, J.Séminaire international de recherche en management des activités de service. 1998, pp 634-648Conference Paper

SELLING THE BUSINESS LIBRARYPERTELL GM.1981; SPEC. LIBR.; ISSN 0038-6723; USA; DA. 1981; VOL. 72; NO 4; PP. 328-337; BIBL. 6 REF.Article

  • Page / 5442