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Economie de la culture. La culture vue de l'entreprise: le rôle du mécénat = The economy of culture .The culture looks by the firm : the sponsorship roleRIGAUD, J.Cahiers français (Paris, 1956). 1993, Num 260, pp 88-100, issn 0008-0217Article

Rules and strategies revisited : A comment on Robinson (1986)VIDANOVIČ, D.Journal of pragmatics. 1991, Vol 16, Num 4, pp 349-362, issn 0378-2166Article

Intonational Focusing and Dialogue GamesHOEPELMAN, J; MACHATE, J; SCHNITZER, R et al.Journal of semantics (Nijmegen). 1991, Vol 8, Num 3, pp 253-275, issn 0167-5133Article

Accentual Distribution in Greek DiscourseBOTINIS, A.Travaux de l'Institut de phonétique d'Aix. 1991, Vol 14, pp 13-52Article

Polyadische Gespräche und Themenmanagement = Large talk and topic managementFRANCESCHINI, R.Bulletin CILA. 1993, Num 57, pp 105-122, issn 0251-7256Conference Paper

Problèmes d'orientation référentielle dans l'analyse de la cohésionPATRY, R; MÉNARD, N.Revue québécoise de linguistique. 1992, Vol 21, Num 2, pp 145-180, issn 0710-0167Article

Theodore Roosevelt and the Image of Presidential ActivismGREENBERG, David.Social research. 2011, Vol 78, Num 4, pp 1057-1088, issn 0037-783X, 32 p.Article

Prendre la parole : Eléments pour une audiographie de michel foucault : Michel Foucault: sociologue = Speaking out. Item for an audiography ofmichel foucaultARTIERES, Philippe.Sociologie et sociétés. 2006, Vol 38, Num 2, pp 165-173, issn 0038-030X, 9 p.Article

La répétition des propos d'autrui dans le dialogue = The repetition of others' words in the dialogueBERTRAND, Y.Nouveaux cahiers d'allemand. 1998, Vol 16, Num 1, pp 33-47, issn 0758-170XArticle

Strategies of inclusion : Addressee(s) in triadic exchanges = Les stratégies de l'inclusion : Le ou les locutaire(s) dans les échanges triadiquesKANG, M. A.Text (The Hague). 1998, Vol 18, Num 3, pp 383-416, issn 0165-4888Article

Communication strategies and translation. The example of the genitive' in RussianRASTALL, P.Babel (Bonn). 1994, Vol 40, Num 1, pp 38-48, issn 0521-9744Article

A propos de la notion de thème. Vers une définition formelleBONNOT, C.Bulletin de linguistique appliquée et générale. 1991, Num 17, pp 13-35, issn 0758-6787Article

A Study of Group Process : Who's Got What Floor?MORGENTHALER, L.Journal of pragmatics. 1990, Vol 14, Num 4, pp 537-557, issn 0378-2166Article

You Call That a Rhetorical Question? Forms and Functions of Rhetorical Questions in ConversationFRANK, J.Journal of pragmatics. 1990, Vol 14, Num 5, pp 723-738, issn 0378-2166Article

Mittel metakommunikativer Steuerung = Les moyens du contrôle métacommunicatifHENSEL, C.Zeitschrift für Phonetik, Sprachwissenschaft und Kommunikationsforschung. 1988, Vol 41, Num 1, pp 91-101, issn 0044-331XArticle

Extension du domaine de la conversation: discours de marque et publicitarité : La Communication Revisitée par la Conversation = Conversation extended to brand speech and publicitarity : Communication Revisited by ConversationBERTHELOT-GUIET, Kaaine.Communication et langages. 2011, Num 169, issn 0336-1500, 77-86, 128, 130 [12 p.]Article

Segmentation et stratégies de communication dans les marchés émergents : Une approche croisée des concepts de pyramide économique et d'acculturation = Segmentation and Communication Strategies in Emergent Markets: A Crossing Approach of Economic Pyramid Concepts and AcculturationBOUTIN, Agnès; GASTON-BRETON, Charlotte.Décisions marketing (Bruxelles). 2006, Num 43-44, pp 79-94, issn 0779-7389, 16 p.Article

Science et rhétorique : la double articulation rhétorique du discours scientifique : Section 1 : Théorie et pratique des discours spécialisés = Science and rhetoric : the double rhetoric articulation of scientific discourseMARTIN, J.A. sp. Anglais de spécialité. 1998, Num 19-22, pp 5-16, issn 1246-8185Article

Factors in syllabus designWHITE, R. V.Language research. 1994, Vol 30, Num 2, pp 419-433, issn 0254-4474Article

Understanding Czech conversation = Comprendre la conversation tchèqueSLAVICKOVA, J.Slovo a slovesnost. 1993, Vol 54, Num 3, pp 225-227, issn 0037-7031Article

Communication strategies : Persuasion and politeness in Akan judicial discourse = Stratégies de communication : Persuasion et politesse dans le discours judiciaire en akanGYASI OBENG, S.Text (The Hague). 1997, Vol 17, Num 1, pp 25-51, issn 0165-4888Article

The role of lexical variation in crosstalk: pronominal reference choices in a Soviet-American spacebridgeCONNOR-LINTON, J.Journal of pragmatics. 1995, Vol 23, Num 3, pp 301-324, issn 0378-2166Article

Una aproximación a algunos marcadores con función textual de resumen, conclusión y cierre = An approach of some Spanish discourse markers with textual functions of summary, conclusion and closingVAZQUEZ VEIGA, N.Estudios de lingüística. 1994, Num 10, pp 349-390, issn 0212-7636Article

STARCK, UNE MODE QUI NE SE DÉMODE PAS ! : Ambiances QuotidiennesBAUER, Christine.Sociétés (Paris). 2011, Num 114, pp 69-77, issn 0765-3697, 9 p.Article

Sign-a-PaloozaMCMORRAN, Charles; REYNOLDS, Veronica.Computers in libraries. 2010, Vol 30, Num 8, issn 1041-7915, 6-9, 47 [5 p.]Article

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