Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("TRANSIT EXCHANGE")

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 65

  • Page / 3
Export

Selection :

  • and

PRESENT STATE OF THE ART AND THE PROSPECTS FOR THE INTRODUCTION OF ELECTRONIC SWITCHING SYSTEMS.SHTAGER VV; MEL'NIKOV KP.1976; TELECOMMUNIC. RADIO ENGNG; U.S.A.; DA. 1976; VOL. 30-31; NO 3; PP. 17-21; BIBL. 3 REF.Article

DIE NEUE PENTACONTA-HAUPTZENTRALE IN ZUERICH-HERDERN = LE NOUVEAU CENTRAL PRINCIPAL PENTACONTA DE ZURICH-HERDERNJOHNER W; GUTHERZ P.1980; P.T.T. BULL. TECH.; CHE; DA. 1980; VOL. 58; NO 9; PP. 306-310; ABS. FRE/ITAArticle

OPTIMALISATION DE LA STRUCTURE DU RESEAU TELEPHONIQUE INTERURBAINBOGORODSKAYA NA; GERASIMOVA RI; LEZERSON VK et al.1978; ELEKTROSVJAZ; SUN; DA. 1978; NO 2; PP. 25-29; BIBL. 4 REF.Article

WIRTSCHAFTLICHKEIT DER FUEHRUNGEN FUER QUERLEITUNGEN (0Q1) ZU EVST. = RENTABILITE DES TRACES DE LIGNES TRANSVERSALES 0Q1 ENTRE AUTOCOMMUTATEURSSTABERNACK J.1978; FERNMELDE PRAXIS; DTSCH.; DA. 1978; VOL. 55; NO 2; PP. 56-64Article

TECHNIQUES DE DETECTION D'INCIDENTS DANS UN CENTRE DE TRANSIT TEMPOREL.LAGER JP.1977; COMMUT. ET ELECTRON.; FR.; DA. 1977; NO 57; PP. 29-34; ABS. ANGL.; BIBL. 5 REF.Article

DESIGN CHOICES FOR A LARGE PCM SWITCH WITH MULTI-PROCESSOR CONTROLBUHRKE RE; LE BLANC RR; PIETRALUNGA E et al.1979; G.T.E. AUTOMAT. ELECTR. J.; USA; DA. 1979; VOL. 17; NO 4; PP. 114-121; BIBL. 3 REF.Article

OPTIMIZATION OF THE STRUCTURE OF THE INTERCITY TELEPHONE SERVICEBOGORODSKAYA NA; GERASIMOVA RI; LEZERSON VK et al.1978; TELECOMMUNIC. RADIO ENGNG; USA; DA. 1978; VOL. 32; NO 2; PP. 18-21; BIBL. 4 REF.; DE RUSArticle

STATION TELEPHONIQUE INTERURBAINE AUTOMATIQUE AMTS-4IL'INA LD; PEKARSKIJ EB.1977; ELEKTROSVJAZ; S.S.S.R.; DA. 1977; NO 11; PP. 57-65; BIBL. 2 REF.Article

LE CENTRE DE TRANSIT E12 DE MASSYLEFEBVRE B; BALLARD M.1980; COMMUTATION TRANSM.; FRA; DA. 1980; VOL. 2; NO 1; PP. 37-54; BIBL. 6 REF.Article

LE CENTRE DE TRANSIT MT20DARTOIS H; KEVORKIAN K; LAGER JP et al.1980; COMMUTATION TRANSM.; FRA; DA. 1980; VOL. 2; NO 1; PP. 55-58; BIBL. 9 REF.Article

SYSTEME E10. LES CENTRES DE TRANSIT TEMPORELS DES TUILERIES ET DE SAINT-BRIEUC.FAURE JC; MANSANO L; ARPIN D et al.1977; COMMUT. ET ELECTRON.; FR.; DA. 1977; NO 56; PP. 7-23; ABS. ANGL.; BIBL. 14 REF.Article

4ESS.1977; BELL SYST. TECH. J.; U.S.A.; DA. 1977; VOL. 56; NO 7; PP. 1015-1336; BIBL. DISSEM.Serial Issue

BETTER MAINTENANCE FOR CROSSBAR TANDEMBRANDT K; MARKLEY D.1979; BELL LAB. REC.; USA; DA. 1979; VOL. 57; NO 3; PP. 81-84Article

THE AMTC-4 AUTOMATIC INTERCITY TELEPHONE STATIONILYINA LD; PEKARSKIY EB.1977; TELECOMMUNIC. RADIO ENGNG; USA; DA. 1977; VOL. 31; NO 11; PP. 8-17; BIBL. 2 REF.; DE RUSArticle

CARACTERISTIQUES D'EXPLOITATION ET DE MAINTENANCE DU AKE 13ERICSSON LG; PERSSON A.1977; ERIESSON REV.; SWE; DA. 1977 PUBL. 1978; VOL. 54; NO 3; PP. 125-135Article

EXPERIENCE D'EXPLOITATION DU SYSTEME AKE 13ERICSSON LG; PERSSON A.1977; ERICSSON REV.; SWE; DA. 1977; VOL. 54; NO 4; PP. 168-173Article

AN ADAPTATIVE TYPE PCM TRANSIT SWITCHING NETWORK.TSUDA T; FUJISAKI Y; MURAKAMI K et al.1977; FUJITSN SCI. TECH. J.; JAP.; DA. 1977; VOL. 13; NO 3; PP. 1-22; BIBL. 9 REF.Article

SYSTEME E10 COLISEE: CENTRE DE TRANSIT POUR RESEAUX SPECIALISES.GUERIN E; MANSANO L; LE POLLES Y et al.1976; COMMUT. ET ELECTRON.; FR.; DA. 1976; NO 55; PP. 57-71; BIBL. 9 REF.Article

SOME CONSIDERATIONS ON 100 MBITSSEC PCM TRANSIT SWITCHING NETWORK.KAWASHIMA M; NAKAMURA T; TSUDA T et al.1976; FUJITSU SCI. TECH. J.; JAP.; DA. 1976; VOL. 12; NO 2; PP. 23-40; BIBL. 8 REF.Article

Europort Vatry, ein reiner Frachtflughafen = Europort Vatry : A pure air cargo airportMÜLLER, C.Internationales Verkehrswesen. 1997, Vol 49, Num 9, pp 457-458, issn 0020-9511Article

Intermodale Fahrplanauskunft : Die Datenintegration ist Voraussetzung = Intermodal timetable information : The integration of data is a prerequisiteSELBITZ, H.Internationales Verkehrswesen. 1997, Vol 49, Num 10, pp 523-525, issn 0020-9511Conference Paper

ARCHITECTURE DU SYSTEME TELCOM 200.DANAN P; ISRAEL R; NIZET E et al.1977; COMMUT. ET ELECTRON.; FR.; DA. 1977; NO 56; PP. 39-52; ABS. ANGL.; BIBL. 2 REF.Article

MODELE DE SIMULATION DU SERVICE DES TRANSPORTS DANS LES CENTRES DE CORRESPONDANCEKHOMITSKAYA AA.1980; IZVEST. VYSSH. UCHEBN. ZAVED., STROITEL. ARKHIT.; SUN; DA. 1980; NO 4; PP. 59-62; BIBL. 3 REF.Article

LES MICROPROCESSEURS ET L'INTEGRATION A GRANDE ECHELLE DANS LES SYSTEMES DE COMMUTATION A PROGRAMME ENREGISTRE.KEVORKIAN KB; LAGER JP.1976; COMMUT. ET ELECTRON.; FR.; DA. 1976; NO 54; PP. 83-88; ABS. ANGL.; BIBL. 7 REF.Article

MODELLANLAGE FUER DIE DIGITALE VERMITTLUNG VON TRANSITVERBINDUNGEN IM INTEGRIERTEN FERNMELDESYSTEM (IFS). = "INSTALLATION PILOTE POUR LA COMMUTATION NUMERIQUE DE COMMUNICATIONS EN TRANSIT DANS LE RESEAU DE TELECOMMUNICATION INTEGRE IFS"BIERI G; GUYAN R.1978; P.T.T. BULL. TECH.; SUISSE; DA. 1978; VOL. 56; NO 1; PP. 2-21; ABS. FR. ITAL.; BIBL. 8 REF.Article

  • Page / 3