Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("Teaching")

Filter

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Origin

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 34043

  • Page / 1362
Export

Selection :

  • and

Enriching the Spanish curriculum at a large urban community college = Enrichir le programme d'enseignement de l'espagnolHELD, J.Hispania. 1994, Vol 77, Num 4, pp 875-877, issn 0018-2133Article

An expert teacher's thinking and teaching and instructional design models and principles : An ethnographic study = Pratiques et raisonnements des enseignants et élaboration de modèles pédagogiques : enquête ethnographiqueMOAILEM, M.Educational technology research and development. 1998, Vol 46, Num 2, pp 37-64, issn 1042-1629Article

Plant mineral nutrition in the classroom: the radish, Raphanus sativus L is a good plant for such studies = Nutrition des plantes minérales en classeHEWITSON, J; PRICE, R.School science review. 1994, Vol 76, Num 274, pp 45-55, issn 0036-6811Article

Exemplary teaching : some possibilities for renovating and stimulating didactic practiceVAN DYK, C. J; YONGE, George D.Journal of curriculum studies. 2006, Vol 38, Num 2, pp 127-134, issn 0022-0272, 8 p.Article

The Effectiveness of Direct Instruction in a Third-World ContextGROSSEN, B; KELLY, B. F.International review of education. 1992, Vol 38, Num 1, pp 81-85, issn 0020-8566Article

Du guidage à l'autonomie dans la lecture des textes littéraires en classe de langue = From guiding to autonomy in reading literary works in foreign languages teachingPUREN, C.Les Langues modernes. 2000, Vol 94, Num 2, pp 46-49, issn 0023-8376Conference Paper

How to teach arabic communicatively: a preliminary evaluation of aims, achievements, and problems at the Odense TAFL programNIELSEN, H. L.Al-Arabiyya. 1994, Vol 27, pp 27-50, issn 0889-8731Article

Organisation générale et leçons des expériences allemandes = Organization and teaching of german experiencesCHRIST, I.Etudes de linguistique appliquée. 1994, Vol 96, Num OCTDEC, pp 67-76, issn 0071-190XArticle

Teaching fles methodology abroad = Méthodes d'enseignement des langues étrangères à l'étrangerBADIA, A.Hispania. 1994, Vol 77, Num 1, pp 134-137, issn 0018-2133Article

Diversity as an educational principleDANIELS, L.Journal of curriculum studies. 1993, Vol 25, Num 1, pp 65-76, issn 0022-0272Article

La sensibilisation à la diversité linguistique : Une démarche adaptée aux ambitions et possibilités de l'école primaire = Sensibilization to linguistic diversity: an adapted approach to the ambitions and the potential of primary schoolCANDELIER, Michel.Mélanges - Centre de recherches et d'applications pédagogiques en langues. 2000, Num 25, pp 107-127, issn 0077-2712Conference Paper

Physics science educationJournal of research in science teaching. 2006, Vol 43, Num 6, issn 0022-4308, 65 p.Serial Issue

Reforming school science education in the light of pupil views and the boundaries of science = Réformer l'éducation scientifique à l'école à la lumière des opinions des élèves et des limites de la scienceREISS, Michael J.School science review. 2003, Vol 84, Num 309, pp 71-77, issn 0036-6811, 7 p.Article

Educação alimentar (guia anotado de recursos)Materiais de apoio ao currículo. 2001, isbn 972-783-057-9, XX, [90] p, isbn 972-783-057-9Book

An outline of technicisation theory = Un aperçu de la théorie de technicisationSOHEILI, A; BARJASTEH, D; AL QADHI, Laila et al.Journal of technical writing and communication. 2001, Vol 31, Num 2, pp 189-199, issn 0047-2816Article

«Lego» bricks as an aid to the teaching of ecology = Les «Lego» comme outil pédagogique pour l'enseignement de l'écologieREYNOLDS, C. S.School science review. 1994, Vol 75, Num 272, pp 15-22, issn 0036-6811Article

L'étude de textes latins avec les logiciels de lexicométrieTICHIT, M.EPI. 1992, Num 66, pp 93-102Article

An experiential component in teaching philosophy of science = La composante expérience dans l'enseignement philosophique des sciencesNISSANI, M.Teaching philosophy. 1995, Vol 18, Num 2, pp 147-154, issn 0145-5788Article

Everyone loves a good story: take the timeGLASS, J. L.Hispania. 1994, Vol 77, Num 2, pp 295-297, issn 0018-2133Article

Pour un enseignement cognitif du lexique = For a cognitive teaching of lexiconCORDIER, F; DUPUY-ENGELHARDT, H.Nouveaux cahiers d'allemand. 1994, Vol 12, Num 1, pp 18-37, issn 0758-170XArticle

Can we teach introductory logic? = Peut-on enseigner la logique préliminaire ?GOWEN, J.Teaching philosophy. 1993, Vol 16, Num 3, pp 237-248, issn 0145-5788Article

Facilitating follow-up in ELT INSET = Faciliter le suivi dans le cadre du projet INSET d'enseignement de la langue anglaiseWATERS, Alan.Language teaching research. 2006, Vol 10, Num 1, pp 32-52, issn 1362-1688, 21 p.Article

Peer-assisted learning strategies for firstgrade readers : Responding to the needs of diverse learners = Stratégies d'apprentissage assisté par des pairs pour des lecteurs de première année : répondre aux besoins d'apprenants hétérogènesMATHES, P. G; HOWARD, J. K; ALLEN, S. H et al.Reading research quarterly. 1998, Vol 33, Num 1, pp 62-94, issn 0034-0553Article

Virtuosity in teaching = La virtuosité dans l'enseignementHOWARD, V. A.The Journal of aesthetic education. 1998, Vol 32, Num 4, pp 1-16, issn 0021-8510Article

Discover Paris with Jules Verne = Découvrir Paris avec Jules VerneHUDSON, A. E.The French review. 1996, Vol 70, Num 2, issn 0016-111X, 153, 245-258 [15 p.]Article

  • Page / 1362