Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("Telephone information")

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 104

  • Page / 5
Export

Selection :

  • and

Dialogue pour le système informatisé de renseignements téléphoniques (convergence S3/annuaire électronique) = Telephone information computer system dialogue (S3-electronic directory convergence)MARCOVICI, J.-C; WALFARD, D.1986, 96 p.Report

Der Zugriff zum Telefon-Auskunftsdienst für Videotex-Benützer = Accès au service des renseignements téléphoniques par les usagers du service Vidéotex = Access to telephone information service by Videotex service usersJAQUIER, J.-J; ZÜRCHER, B.Technische Mitteilungen PTT. 1987, Vol 65, Num 1, pp 38-45, issn 0040-1471Article

Accès au service des renseignements téléphoniques par les usagers du service Vidéotex = Access to telephone information service by Videotex usersJAQUIER, J.-J; ZURCHER, B.Technische Mitteilungen PTT. 1986, Vol 64, Num 12, pp 586-594, issn 0040-1471Article

UN CENTRE DE RENSEIGNEMENT AUTOMATIQUE SUR LES ABONNES DENUMEROTESSOUBIGOU A.1979; ECHO RECH.; FRA; DA. 1979; NO 96; PP. 40-47; ABS. SPA/ENG; BIBL. 2 REF.Article

FILM IMPROVES THE IMAGE OF DQ RECORDS.WILLIS RH.1976; POST OFF. TELECOMMUNIC. J.; G.B.; DA. 1976; VOL. 28; NO 2; PP. 28-30Article

DIE FERNSPRECHAUSKUNFT UND IHRE VERFLECHTUNG IM PROZESS DER TEILNEHMERDIENSTE DER DEUTSCHEN POST. = LE RENSEIGNEMENT TELEPHONIQUE ET SA PLACE DANS LE SYSTEME DES SERVICES D'ABONNES DES POSTES ALLEMANDESBARWALD W.1976; NACHR.-TECH., ELEKTRON.; DTSCH.; DA. 1976; VOL. 26; NO 4; PP. 125-127; BIBL. 3 REF.Article

A MINIMUM-DISTANCE SEARCH TECHNIQUE AND ITS APPLICATION TO AUTOMATIC DIRECTORY ASSISTANCEALDEFELD B; LEVINSON SE; SZYMANSKI TG et al.1980; BELL SYST. TECH. J.; ISSN 0005-8580; USA; DA. 1980; VOL. 59; NO 8; PP. 1343-1356; BIBL. 4 REF.Article

AUTOMATISCHE SECHNERGESTEUERTE ANSAGE GEAENDERTER RUFNUMMERN IN KONVENTIONELLEN VERMITTLUNGSSYSTEM. = INDICATION AUTOMATIQUE DES NUMEROS D'APPEL MODIFIES, AVEC COMMANDE PAR ORDINATEUR, DANS LES SYSTEMES DE COMMUTATION CLASSIQUESHUMBOLD D.1977; REV. F.I.T.C.E.; BELG.; DA. 1977; VOL. 16; NO 1; PP. 1-6; ABS. ANGL. FR. NEERL.Article

Breast-feeding counseling by a 24-hour telephone hot-lineMIN-CHING CHEN; CHEN, W; YU-CHEN SU et al.Xiaoér keyi xuéhuì zázhì. 1995, Vol 36, Num 4, pp 271-273, issn 0001-6578Article

Urgent care center pediatric telephone adviceO'BRIEN, R. P; MILLER, T. L.The American journal of emergency medicine. 1990, Vol 8, Num 6, pp 496-497, issn 0735-6757, 2 p.Article

Le centre de renseignements téléphonés voyageurs de Paris-Austerlitz = Passanger information telephone centre at Paris-AusterlitzDESTAING, E; RIFFAUD, R.Revue générale des chemins de fer (1924). 1987, Num 2, pp 41-44, issn 0035-3183Article

Telephone follow-up : An extension of the surgical outpatient departmentSCOTT, N. A; HUGHES, S; WRIGHT, S et al.International journal of clinical practice (Esher). 1998, Vol 52, Num 4, pp 229-231, issn 1368-5031Article

Telephone advice : To charge or not to charge, that is the questionMETZL, K.Pediatrics (Evanston). 1998, Vol 102, Num 4, issn 0031-4005, p. 969, 1Article

Evaluation socio-technique de tables de travail pour l'application informatique S3 (Centres de renseignements téléphoniques). 1. Résultats = Socio-technical evaluation of work tables for 53 computer application. (Centers of telephone informations). 1. ResultsWALFARD, D.1985, 3 p.Report

THE COMPUTERIZED DIRECTORY ASSISTANCE SYSTEM OF THE JUTLAND TELEPHONE COMPANY (JTAS)KJAER K.1978; TELETEKNIK, ENGL. ED.; DNK; DA. 1978; VOL. 22; NO 2; PP. 44-55Article

QUEUED ACCESS SYSTEM FOR INFORMATION POSITIONS (Q.A.S. 1)MORE J; BEVERIDGE RC.1978; TELECOMMUNIC. J. AUSTRAL.; AUS; DA. 1978; VOL. 28; NO 1; PP. 84-92Article

RECOGNITION OF SPOKEN SPELLED NAMES FOR DIRECTORY ASSISTANCE USING SPEAKER-INDEPENDANT TEMPLATESROSENBERG AE; RABINER LR; WILPON JG et al.1980; BELL SYST. TECH. J.; USA; DA. 1980; VOL. 59; NO 4; PP. 571-592; BIBL. 9 REF.Article

LES ETUDES DE SYNTHESE DE PAROLE AU CNET.GENIN J.1976; ECHO RECH.; FR.; DA. 1976; NO 85; PP. 40-49; ABS. ANGL.; BIBL. 11 REF.Article

SPRACHAKUSTISCHE PROBLEME BEI DER EINPASSUNG VON SPRACHELEMENTEN IN EIN FESTES ZEITLICHES RASTER. = PROBLEMES D'ACOUSTIQUE DE LA PAROLE LORS DE L'ADAPTATION D'ELEMENTS DE PAROLE A UN RESEAU FIXE TEMPORAIREKRAUSE HJ.1976; IN: FORTSCH. AKUST. TAG. DAGA'76.5. PLENARVORTR. KURZREF.; HEIDELBERG; 1976; DUSSELDORF; VDI-VERLAG; DA. 1976; PP. 499-502; BIBL. 1 REF.Conference Paper

MEMORY CONTROLLED CROSSBAR QUEUE.KALDOR T.1976; TELECOMMUNIC. J. AUSTRAL.; AUSTRAL.; DA. 1976; VOL. 26; NO 3; PP. 219-226; BIBL. 4 REF.Article

MOEGLICHKEITEN DER ARBEITSORIENTIERTEN DATENVERARBEITUNG IN DER FERNMELDEVERWALTUNG. = POSSIBILITES D'UN TRAITEMENT DE L'INFORMATION ORIENTE VERS LES TACHES DANS L'ADMINISTRATION DES TELECOMMUNICATIONSRAUSCH H.1977; REV. F.I.T.C.E.; BELG.; DA. 1977; VOL. 16; NO 3; PP. 45-48Article

Presence management in next generation networksWULLERT, John R; HYONG SOP SHIM; MOUCHTARIS, Petros et al.SPIE proceedings series. 2001, pp 69-75, isbn 0-8194-4246-1Conference Paper

Assessment of visual acuity via a telephone interviewDEICAS, R; STREET, D. A; JAVITT, J. C et al.Archives of ophthalmology (1960). 1992, Vol 110, Num 9, pp 1279-1282, issn 0003-9950Article

Information dissemination for short-term decisions : the potential role of audiotexWEISS, A.Journal of production agriculture. 1991, Vol 4, Num 4, pp 633-634, issn 0890-8524Article

A comparison of responses to mailed questionnaires and telephone interviews in a mixed mode health surveyBRAMBILLA, D. J; MCKINLAY, S. M.American journal of epidemiology. 1987, Vol 126, Num 5, pp 962-971, issn 0002-9262Article

  • Page / 5