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Hourly employee retention factors in the quick service restaurant industry = Facteurs de rétention des employés à l'heure dans l'industrie de la restauration rapideDIPIETRO, Robin B; MILMAN, Ady.International journal of hospitality & tourism administration. 2004, Vol 5, Num 4, pp 31-51, issn 1525-6480, 21 p.Article
Employee Motivation and Organizational Commitment: A Comparison of Tipped and Nontipped Restaurant EmployeesCURTIS, Catherine R; UPCHURCH, Randall S; SEVERT, Denver E et al.International journal of hospitality & tourism administration. 2009, Vol 10, Num 3, pp 253-269, issn 1525-6480, 17 p.Article
Internal service quality : Marketing strategies can help to reduce employee turnover for food servers = Stratégies commerciales dans l'aide à la réduction du chiffre d'affaires des employés dans la restaurationWILDES, Vivienne J; PARKS, Sara C.International journal of hospitality & tourism administration. 2005, Vol 6, Num 2, pp 1-27, issn 1525-6480, 27 p.Article
The influence of union membership status on workers' willingness to participate in joint consultationCREGAN, Christina; BROWN, Michelle.Human relations (New York, NY). 2010, Vol 63, Num 3, pp 331-348, issn 0018-7267, 18 p.Article
Employee voice and organizational performance: Team versus representative influenceKIM, Jaewon; MACDUFFIE, John Paul; PIL, Frits K et al.Human relations (New York, NY). 2010, Vol 63, Num 3, pp 371-394, issn 0018-7267, 24 p.Article
Speaking Up in Groups: A Cross-Level Study of Group Voice Climate and VoiceMORRISON, Elizabeth Wolfe; WHEELER-SMITH, Sara L; KAMDAR, Dishan et al.Journal of applied psychology. 2011, Vol 96, Num 1, pp 183-191, issn 0021-9010, 9 p.Article
Social relations, firms and societies : A study of institutional embeddedness = Rapports sociaux, firmes et sociétés: une étude de l'encastrement des institutionsBROOKES, Michael; BREWSTER, Chris; WOOD, Geoffrey et al.International sociology. 2005, Vol 20, Num 4, pp 403-426, issn 0268-5809, 24 p., 560 [25 p.]Article
Identification With the Retail Organization and Customer-Perceived Employee Similarity: Effects on Customer SpendingNETEMEYER, Richard G; HEILMAN, Carrie M; MAXHAM, James G et al.Journal of applied psychology. 2012, Vol 97, Num 5, pp 1049-1058, issn 0021-9010, 10 p.Article
Customer value via an Intranet: A case application of B2E at HCL TechnologiesSINGH, Mohini.International journal of information management. 2009, Vol 29, Num 6, pp 497-501, issn 0268-4012, 5 p.Article
Arrêt de la cour d'appel de Bordeaux du 14 mai 1991: ministère public c. Larrieu1992, pp 158-160Book
Contrat obligatoire pour céder les droits d'auteurSIRINELLI, P.Expertises. 1992, Num 150, pp 184-187Article
A multiple climates approach to understanding business unit effectivenessMACCORMICK, Judith S; PARKER, Sharon K.Human relations (New York, NY). 2010, Vol 63, Num 11, pp 1771-1806, issn 0018-7267, 36 p.Article
Recrutement. Contractuels de catégorie A: comment embaucher dans la légalitéVie publique. 1996, Num 273, pp 16-17, issn 0049-6294Article
Arrêté portant création d'un traitement automatisé d'informations nominatives à la bibliothèque de Montpellier1991, p. 14225Report
Is ethical P-O fit really related to individual outcomes? : A study of management-level employeesHERRBACH, Olivier; MIGNONAC, Karim.Business & society. 2007, Vol 46, Num 3, pp 304-330, issn 0007-6503, 27 p.Article
Avis relatif à une décision du président du conseil central d'administration de la mutualité sociale agricole1992, p. 10645Report
Le recrutement des agents contractuels sur les emplois de catégorie ABOULANGER, R.Revue française de la décentralisation. 1996, Num 3, pp 60-70Article
Quelle rémunération pour les contractuels ?LONQUEUE, C.La Gazette des communes, des départements, des régions. 1996, Num 1345, pp 86-87, issn 0769-3508Article
Individualrechte des Arbeitnehmers nach dem neuen BDSG = Les droits individuels des salariés d'après la nouvelle loi fédérale sur la protection des donnéesDAUBLER, W.Computer und Recht. 1991, Num 8, pp 475-482Article
L'expertise en nouvelles technologies: le point de vue du praticienCOCHET, F.Droit social. 1992, Num 6, pp 556-562, issn 0012-6438Article
Le droit et la gestion des compétencesLYON-CAEN, A.Droit social. 1992, Num 6, pp 573-580, issn 0012-6438Article
What Defines the Ideal Hospitality Employee? A College Town CaseDUARTE ALONSO, Abel; O'NEILL, Martin A.International journal of hospitality & tourism administration. 2011, Vol 12, Num 1, pp 73-93, issn 1525-6480, 21 p.Article
Non-titulairesBOUTELET, P.L'actualité juridique.Fonctions publiques. 1996, Num 4, pp 49-53, issn 1272-9116Article
Les problèmes posés par l'analyse génétique au regard de l'emploiLINDER, W.XIIe Conférence internationale des Commissaires à la protection des données. 1991, pp 27-28Conference Paper
Escaping bullying: The simultaneous impact of individual and unit-level bullying on turnover intentionsHOUSHMAND, Marjan; O'REILLY, Jane; ROBINSON, Sandra et al.Human relations (New York, NY). 2012, Vol 65, Num 7, pp 901-918, issn 0018-7267, 18 p.Article