kw.\*:(%22EQUIPEMENT POUR LA SECURITE%22)
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PLEINS PHARES SUR LA CITROEN LN.NORY JL.1977; REV. SECUR.; FR.; DA. 1977; VOL. 13; NO 137; PP. 32-34Article
THE EVOLUTION OF SAFETY REQUIREMENTS FOR DYNAMICALLY SUPPORTED CRAFT.COX JM.1977; HOVERG CRAFT HYDROFOIL; G.B.; DA. 1977; VOL. 17; NO 2; PP. 27-37; BIBL. 6 REF.Article
ASPECTS OF OCCUPANT SAFETY AND COMFORT IN WEIGHT CONSCIOUS PASSENGER CAR.BAUER A; SCHIMKAT H.sdIN: SOC. ALLIED WEIGHT ENG. ANNU. CONF. 35; PHILADELPHIA, PA.; 1976; S.L.; DA. S.D.; VOL. 1106; PP. 1-21; H.T. 16Conference Paper
DAS KONZEPT DES DEUTSCHEN NUKLEAREN ENTSORGUNGS ZENTRUMS UNTER DEM ASPEKT DER KERNTECHNISCHEN SICHERHEIT = CONCEPTION DU CENTRE ALLEMAND D'ELIMINATION DES DECHETS NUCLEAIRES DU POINT DE VUE DE LA SECURITENICKEL H; LINKE J.1979; SCHWEISSEN U. SCHNEIDEN; DEU; DA. 1979; VOL. 31; NO 4; PP. 133-137; ABS. ENG/FRE; BIBL. 5 REF.; LOC. ISArticle
AN OBJECTIVE ANALYSIS OF THE PROTECTION OFFERED BY ACTIVE AND PASSIVE RESTRAINT SYSTEMS.VENTRE P; RULLIER JC; TARRIERE C et al.1975; S.A.E. TRANS.; U.S.A.; DA. 1975 PARU 1976; VOL. 84; NO 2; PP. 1046-1067; BIBL. 2 P.Article
ENTWICKLUNGSSTAND DER US-EXPERIMENTIER-SICHERHEITS-FAHRZEUGE (ESV). = PROGRES DANS LES VEHICULES DE SECURITE EXPERIMENTALE (ESV) AUX ETATS UNISROMPE K.1977; AUTOM.-TECH. Z.; DTSCH.; DA. 1977; VOL. 79; NO 5; PP. 227-231; ABS. ANGL.; BIBL. 12 REF.Article
LA CEINTURE A SAUVE LA VIE DE MILLIERS D'AUTOMOBILISTES.GERONDEAU C.1977; ARTS ET MANUF.; FR.; DA. 1977; NO 286; PP. 10-11Article
FACTORS ASSOCIATED WITH SAFETY BELT USE IN 1974 STARTER-INTERLOCK EQUIPPED CARS.ROBERTSON LS.1975; J. HEALTH SOC. BEHAV.; U.S.A.; DA. 1975; VOL. 16; NO 2; PP. 173-177; BIBL. 13 REF.Article
RESULTATS OBTENUS AU COURS D'ESSAIS DE LA CEINTURE DE SECURITEDEAK S.1977; KOEZLEKEDESTUDOM. SZEMLE; MAGYAR.; DA. 1977; VOL. 27; NO 8; PP. 364-369; ABS. RUSSE ALLEM. ANGL. FR.; BIBL. 6 REF.Article
MOTION SEQUENCE CRITERIA AND DESIGN PROPOSALS FOR RESTRAINT DEVICES IN ORDER TO AVOID UNFAVORABLE BIOMECHANIC CONDITIONS AND SUBMARINING.ADOMEIT D; HEGER A.1975; S.A.E. TRANS.; U.S.A.; DA. 1975 PARU 1976; VOL. 84; NO 4; PP. 3150-3159; BIBL. 7 REF.Article
ASPIRATOR AIR BAGS. A SMALL-CAR SOLUTION.1977; AUTOMOT. ENGNG; U.S.A.; DA. 1977; VOL. 85; NO 10; PP. 44-47Article
ERFASSUNG MECHANISCHER FELDBEDINGUNGEN AN ANLAGEN DER EISENBAHNSICHERUNGSTECHNIK = ENREGISTREMENT DES CARACTERISTIQUES MECANIQUES SUR LES INSTALLATIONS DE SECURITE FERROVIAIREWIESEKE G.1977; FEINGERAETETECHNIK; DTSCH.; DA. 1977; VOL. 26; NO 9; PP. 395-396; ABS. RUSSE; BIBL. 4 REF.Article
LES EQUIPEMENTS DE SECURITE ET DE CONFORT SUR LES AUTOROUTES.1977; CHANTIERS DE FR.; FR.; DA. 1977; NO 102; PP. 77-83Article
COMMISSION INTERNATIONALE POUR L'ETUDE DES AUTOBUS. RECOMMANDATIONS EN VUE DE LA STANDARDISATION DES AUTOBUS.1977; U.I.T.P. REV.; BELG.; DA. 1977; VOL. 26; NO 4; PP. 1-15Serial Issue
ELECTRONIC FAULT MONITORING AND DIAGNOSIS IN AIR BAG SYSTEMS.BALBAN MS.1975; S.A.E. TRANS.; U.S.A.; DA. 1975 PARU 1976; VOL. 84; SECT. 2; PP. 1170-1181Article
BREVET MASQUE DE PROTECTION POUR LE SOUDAGE AVEC SYSTEME D'ASPIRATION DES FUMEES INCORPORE.1978; ; FRA; DA. 1978-06-30; FR/A1/2.369.024; DEP.76 33360/1976-10-29Patent
IMPACTS OF EUROPEAN CARS AND A PASSENGER COACH AGAINST SHAPED CONCRETE BARRIERS.JEHU VJ; PEARSON P; PEARSON LC et al.1977; TRANSP. ROAD RES. LAB., REP. LR; G.B.; DA. 1977; NO 801; PP. 1-13; H.T. 6; BIBL. 2 REF.Serial Issue
A DECISION-THEORY MODEL OF DANGER COMPENSATION.O'NEILL B.1977; ACID. ANAL. PREVENT.; G.B.; DA. 1977; VOL. 9; NO 3; PP. 157-165; BIBL. 16 REF.Article
DESIGNING SAFER SEATS.SEVERY DM; BLAISDELL DM; KERKHOFF JF et al.1976; AUTOMOT. ENGNG; U.S.A.; DA. 1976; VOL. 84; NO 10; PP. 37-78 (5P.)Article
THE EFFECTIVENESS OF SEAT BELTS IN REDUCING INJURIES TO CAR OCCUPANTS.HOBBS CA.1978; TRANSP. ROAD RES. LAB., LAB. REP.; G.B.; DA. 1978; NO 811; PP. 1-18; BIBL. 11 REF.Serial Issue
BEITRAG ZUR WIRKSAMKEITSBEWERTUNG VON INSASSENRUECKHALTESYSTEMEN. = EFFICACITE DES SYSTEMES DE RETENUE DES PASSAGERSAPPEL H; WEISSNER R; WILLUMEIT HP et al.1977; AUTOM.-TECH. Z.; DTSCH.; DA. 1977; VOL. 79; NO 10; PP. 467-469; ABS. ANGL.; BIBL. 6 REF.Article
INVESTIGATION OF ACOUSTIC TRAUMA FROM THE AIRBAG.RICHTER HJ II.1976; LARYNGOSCOPE; U.S.A.; DA. 1976; VOL. 86; NO 8; PP. 1188-1195; BIBL. 8 REF.Article
EVALUATION DU SYSTEME DE SECOURS A BORD DES NAVIRES, A L'AIDE DE MODELE MATHEMATIQUE SUR LA FUITE DES PASSAGERS A BORDTAGUCHI K; TOYAMA T; MUROTSU Y et al.1977; J. SOC. NAV. ARCHITECTS JAP.; JAP.; DA. 1977; VOL. 142; PP. 333-341; ABS. ANGL.; BIBL. 13 REF.Article
ALL-POLYURETHANE BUMPER DEBUTS.1977; AUTOMOT. ENGNG; U.S.A.; DA. 1977; VOL. 85; NO 10; PP. 54-56Article
DETERMINATION OF RESTRAINT EFFECTIVENESS. AIRBAG CRASH TEST REPEATABILITY.VERSACE J; BERTON RJ.1975; S.A.E. TRANS.; U.S.A.; DA. 1975 PARU 1976; VOL. 84; NO 2; PP. 1068-1076Article