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The impact of company reputation and consumer skepticism on consumers' perceptions of non-fulfillment of promotional deals

Auteur
BAILEY, A. A1
Université d'Aix-Marseille 3. Institut d'Administration des Entreprises. (IAE), Aix-en-Provence, France (Funder/Sponsor)
[1] Université of Toledo, United States
Titre de la conférence
International Research Seminar in Marketing
Nom de la conférence
International Research Seminar in Marketing (30 ; La Londe les Maures 2003-06-11)
Source

International Research Seminar in Marketing. 2003, pp 289-308, 20 p ; ref : 4 p

Type de document
Conference Paper
Langue
English
Mot clé (fr)
COMMUNICATION COMPORTEMENT DU CONSOMMATEUR PROCESSUS DE DECISION PROMOTION DES VENTES STRATEGIE MARKETING ETATS-UNIS
Mot clé (en)
COMMUNICATION CONSUMER BEHAVIOUR DECISION-MAKING PROCESS SALES PROMOTION MARKETING STRATEGY UNITED STATES
Mot clé (es)
COMUNICACION COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR PROCESO DE DECISION PROMOCION DE VENTAS ESTRATEGIA MARKETING ESTADOS UNIDOS
Classification
Francis
616 Doge / Gestion des entreprises / 616-3 Marketing

Discipline
Corporate management
Provenance
DOGE
Base de données
FRANCIS
Identifiant INIST
15347712

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