Bases bibliographiques Pascal et Francis

Aide

Export

Sélection :

Lien permanent
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=27383289

Experiential Teaching in an Adult Development Course: Promoting an Understanding of Intergenerational Interactions

Auteur
WILSEY, Stephanie A1 ; ARNOLD, Naté Y1 ; CRIADO, Marcia M1 ; MYKITA, Alexandra1
[1] Department of Psychology & Counseling, Carlow University, Pittsburgh, Pennsylvania, United States
Titre de la publication
Experiential Teaching Practices in Undergraduate Community Psychology
Auteur (monographie)
SCHLEHOFER, Michèle M (Editor)1 ; PHILLIPS, Suzanne M (Editor)2
[1] Department of Psychology, Salisbury University, Salisbury, Maryland, United States
[2] Department of Psychology, Gordon Collège, Wenham, Massachussets, United States
Source

Journal of prevention & intervention in the community. 2013, Vol 41, Num 2, pp 82-88, 7 p ; ref : 3/4 p

ISSN
1085-2352
Domaine scientifique
Hygiene and public health, epidemiology, occupational medicine
Editeur
Taylor & Francis, Philadelphia, PA
Pays de publication
United States
Type de document
Article
Langue
English
Mot clé auteur
collaboration experiential teaching service-learning
Mot clé (fr)
Adulte Apprentissage Compréhension Connaissance Coopération Enseignement Interaction Homme
Mot clé (en)
Adult Learning Comprehension Knowledge Cooperation Teaching Interaction Human
Mot clé (es)
Adulto Aprendizaje Comprensión Conocimiento Cooperación Enseñanza Interacción Hombre
Classification
Pascal
002 Sciences biologiques et medicales / 002B Sciences medicales / 002B30 Sante publique. Hygiene-medecine du travail

Discipline
Public health. Hygiene-occupational medicine
Provenance
Inist-CNRS
Base de données
PASCAL
Identifiant INIST
27383289

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Accès au Document

Rechercher sur le web