cc.\*:("520-52")
Résultats 1 à 25 sur 481
Sélection :
Case 3. jiang tao v. chengdu branch, people's people's bank of china Opinion by the people's court in wuhou district, chengdu, sichuan provinceChinese education and society. 2006, Vol 39, Num 4, pp 80-83, issn 1061-1932, 4 p.Article
Regulation on student management in regular higher education institutionsChinese education and society. 2006, Vol 39, Num 4, pp 87-101, issn 1061-1932, 15 p.Article
Zwischen Heldengedenkfeier und Friedensgebet : Japanische Gedenkstätten des Zweiten Weltkriegs -ein Überblick : Bildungsarbeit in GedenkstättenYAMANA, Jun.Bildung und Erziehung. 2006, Vol 59, Num 4, pp 435-445, issn 0006-2456, 11 p.Article
Internationalisation, indigenisation and educational research in China = Internationalisation, indigénisation et recherche éducationnelle en ChineRUI YANG.Australian journal of education. 2005, Vol 49, Num 1, pp 66-88, issn 0004-9441, 23 p.Article
The Beida Reforms (III) = Les réformes Beida (III)ROSEN, Stanley.Chinese education and society. 2005, Vol 38, Num 2, issn 1061-1932, 98 p.Serial Issue
China's policies for minority nationalities in higher education : Negotiating national values and ethnic identities = Les politiques en faveur des minorités dans l'enseignement supérieur en Chine : discuter des valeurs nationales et des identités ethniquesCLOTHEY, Rebecca.Comparative education review. 2005, Vol 49, Num 3, pp 389-409, issn 0010-4086, 21 p.Article
Immigration, langue, école et citoyenneté au Japon : l'école japonaise face à la scolarisation des enfants d'immigrants = Immigration, language, school and citizenship in Japan : Japanese schools faced with schooling the children of immigrantsGOLAN, Christian.Revue française de pédagogie. 2005, Num 153, issn 0556-7807, 109-119, 189, 193, 197 [14 p.]Article
Teaching in Hong Kong: professionalization, accountability and the state = Enseigner à Hong Kong : professionnalisation, responsabilité et l'EtatMORRIS, Paul.Research papers in education. 2004, Vol 19, Num 1, pp 105-121, issn 0267-1522, 17 p.Article
Circular on joint commendation of Green Schools = Circulaire sur l'éloge des Ecoles vertesChinese education and society. 2004, Vol 37, Num 3, pp 46-48, issn 1061-1932, 3 p.Article
Education reform policies and classroom teaching in South Korea = Politiques de réforme de l'éducation et enseignement en Corée du SudJEONG WON KIM.International studies in sociology of education. 2004, Vol 14, Num 2, pp 125-145, issn 0962-0214, 21 p.Article
School incentive programs and children's activities: The case of Bangladesh = Systèmes de récompense à l'école et activités des enfants : le cas du BangladeshARENDS-KUENNING, Mary; AMIN, Sajeda.Comparative education review. 2004, Vol 48, Num 3, pp 295-317, issn 0010-4086, 23 p.Article
Abuses of grammar teaching: the role of crisis discourse in appropriating a potentially innovative language syllabus for Singapore schools = Le rôle du discours de crise dans l'adoption d'un programme de langue potentiellement innovant pour les écoles de SingapourKRAMER-DAHL, Anneliese.Curriculum journal. 2004, Vol 15, Num 1, pp 69-89, issn 0958-5176, 21 p.Article
Translating globalization and democratization into local policy: Educational reform in Hong Kong and Taiwan = Mondialisation et démocratisation en transfert dans la politique locale : réforme éducative à Hong-Kong et TaïwanLAW, Wing-Wah.International review of education. 2004, Vol 50, Num 5-6, pp 497-524, issn 0020-8566, 28 p.Article
Circular concerning the management and strengthening of degree granting activities for chinese-foreign joint ventures in education = Circulaire concernant la gestion et le renforcement des systèmes de certification dans le cadre des partenariats entre la Chine et l'étrangerChinese education and society. 2003, Vol 36, Num 5, pp 35-39, issn 1061-1932, 5 p.Article
Culture and classroom reform: The case of the District Primary Education Project, India = Culture et réforme de l'éducation : le cas du projet régional pour l'enseignement primaire en IndeCLARKE, Prema.Comparative education. 2003, Vol 39, Num 1, pp 27-44, issn 0305-0068, 18 p.Article
Teaching between the Cross and the Crescent Moon: Islamic identity, postcoloniality, and public education in the southern Philippines = Enseigner entre la Croix et le Croissant de lune : identité islamique, postcolonialisme et enseignement public dans le sud des PhilippinesAYALA MILLIGAN, Jeffrey.Comparative education review. 2003, Vol 47, Num 4, pp 468-492, issn 0010-4086, 25 p.Article
A vote for consensus: democracy and difference in Japan = Un vote consensuel : démocratie et différence au JaponYAMASHITA, Hiromi; WILLIAMS, Christopher.Comparative education. 2002, Vol 38, Num 3, pp 277-289, issn 0305-0068, 13 p.Article
Die Internationalisierung der Bildungsentwicklungsdiskussion in China = L'internationalisation du débat sur le développement de l'éducation en Chine = The internationalization of the Chinese debate about educational developmentFRANKE, Renata Fu-Sheng.Bildung und Erziehung. 2002, Vol 55, Num 4, pp 417-438, issn 0006-2456, 22 p.Article
The transition from non-formal to formal education: The case of brac, Bangladesh = La transition d'une éducation gérée par des organisations non gouvernementales vers un système d'éducation traditionnelle : le cas du BRAC au BangladeshNATH, Samir R.International review of education. 2002, Vol 48, Num 6, pp 517-524, issn 0020-8566, 8 p.Article
Educational Reform in Viet Nam : a process of change or continuity? = Réforme de l'enseignement au Viet Nam : un processus de changement ou la continuité ?DUGGAN, Stephen.Comparative education. 2001, Vol 37, Num 2, pp 193-212, issn 0305-0068Article
Reform Japanese style : Voyage into an unknown and chaotic future = Réformer le style japonais : voyage dans un futur inconnu et chaotiqueOGAWA, Masakata.Science education (Saleem, Mass.). 2001, Vol 85, Num 5, pp 586-606, issn 0036-8326Article
Perceptions of inclusive practices : the Malaysian perspective = Les perceptions de pratiques inclusives : la perspective malaisienneJELAS, Z. M.Educational review (Birmingham). 2000, Vol 52, Num 2, pp 187-196, issn 0013-1911Article
Brain Drain and Brain Drain (I): Sending Students Abroad and Attracting Them BackROSEN, Stanley.Chinese education and society. 2000, Vol 33, Num 5, issn 1061-1932, 101 p.Serial Issue
Is preservice teacher training worth the money? A study of teachers in ethnic minority regions of the People's Republic of China = L'investissement dans la préformation des enseignants est-il légitime ? Une étude sur les enseignants dans les régions ethniquement minoritaires de la République Populaire de ChineCHAPMAN, D. W; XIAOYU CHEN; POSTIGLIONE, G. A et al.Comparative education review. 2000, Vol 44, Num 3, pp 300-326, issn 0010-4086Article
La scuola in Giappone : tensioni tra tradizione e rinnovamento = L'école au Japon : tensions entre tradition et renouveau = School in Japan: tensions between tradition and revivalCASADEI OKADA, R.Ricerche pedagogiche. 2000, Vol 35, Num 135, pp 43-48, issn 1971-5706Article